2022. március 25., péntek

Ask me stuff

 

Vincent van Zalinge, Unsplash

1. Do you like sushi?
A Sushi Go!-t nagyon, de amúgy társasjáték-kontextuson kívül nem annyira vagyok odáig a sushiért (nincs vele túl sok tapasztalatom amúgy, talán egyszer a Trófeában kóstoltam, de nem szeretem sem a rizset, sem a rákféléket/tengeri állatkákat/halat, szóval...)

2. What color is your car?
Nincs, és nem volt még saját (jogsim sincs, és igazából nem is annyira tervezem megcsinálni... majd egyszer, talán), ha figyelembe vesszük a mostanában leggyakrabban használt közösségi autókat, akkor fehér, zöld fülekkel.

3. What is your favorite thing about the place where you live?
Fény! Két külön szoba! Nem penészedik! ... az előző albérletünk után nincsenek túl nagy igényeim (oké, a "ne legyen énektanár a szomszédban" már itt lett hozzáadva a listához), és bár a kert nagy részét csak nézni tudjuk a kerítésnek erről az oldaláról, azért az is nagyon hangulatos.

4. Are there brands of certain items that you will ONLY buy that brand? Ie paper towels, ketchup etc
A krémek többsége ilyen, nagyon sokáig keresgéltem, mire meglett a tökéletes: kézkrémből csak a dm-es, gránátalmás alverdét (mert csak az működik, remélem, most már lesz újra, mert egy hónapja szenvedek), arckrémből az óriási CeraVe-t, és a kreatívkodáshoz is megvan, hogy melyik füzet (ez a Canson vagy ez a Fabriano) vagy ragasztó (tesa) a legjobb.

5. Are you allergic to any food? Animals? Plants? Medicines?
Rengeteg pollenre, porra, sajnos a macska-és kutyaszőrre is (ha az egyiktől megszabadulhatnék, biztos, hogy ez lenne az)

6. Have you ever been stung or bitten by an animal?

A méhcsípéssel kapcsolatban elég megdöbbentő volt tizenévesen megtapasztalni, hogy óvodáskoromban nem csak túlreagáltam, ez tényleg *rohadtul* fáj (kb. kétszer csíptek meg kiskoromban, és talán egyszer azóta). Macskaharapásból is volt bőven, ha az ember egy háztartásban él egy sziámival, akkor ez elkerülhetetlen.

7. Do you have a favorite bird? Do you feed the bird at your house or the park?
Alapvetően tartok a madaraktól egy kicsit, de még régesrég Debrecenben az egyik állatboltban volt egy kakadu, akit rendszeresen meglátogattunk, és aki néha lelkes "Helló"-val köszönt, őt nagyon bírtam.
A mostani albérlet kertje elég szuper madár-szempontból, sokan vannak, és hangosak (és mi lakunk a legfelső szinten, közel ahhoz az ereszcsatorna-szakaszhoz, amit a rigók kineveztek fürdőkádnak, óvatosan a szemünk sarkából meg tudjuk nézni, ahogy pancsolnak, de ha észreveszik, hogy figyeljük őket, rögtön abbahagyják). Igazából a szarkák a kedvenceim, szerettem volna összebarátkozni velük (de amikor kint hagytam nekik egy kis maradék csirkemellet, akkor az rögtön háborúhoz vezetett köztük és egy varjú közt, azóta nem merek beavatkozni).

8. What would you recommend binging on Netflix or similar?
Mostanában úgy érzem, beleragadtam a megszokott komfort-sorozataimba, de a Derry Girls-t lassan kívülről tudom (és jön a harmadik évad!), az IT Crowd-ot is rendszeresen újranéztem; ezen kívül inkább a mindenféle alternatív úton elérhető brit tv-műsorokat szeretem(Would I Lie to You, Big Fat Quiz, Great British Bake Off, Taskmaster...)

9. What is your proudest achievement?
Talán az, hogy egyre jobban szembe tudok menni a hozott családi mintákkal és gyerekkorban begyűjtött sérülésekkel/megküzdési módokkal.

10. Do you have or are you from a big family?
Annyira nem, anyának és apának is egy testvére van, és csak az egyik oldalon vannak unokatestvérek; eredetileg is elég ingatagok voltak a távolabbi családtagokhoz fűződő szálak, most meg... mondjuk úgy, hogy történtek olyan negatív események, amik után csoda, hogy egyáltalán maradtak működő családi kapcsolataim.

11. What do you do for exercise?
Mióta két hete visszaálltam a futás-fitness boxing-pihenőnap ritmusra, azóta sokkal kevésbé vagyok szétesve, úgy tűnik, minimum ennyire szükség van a szorongás elviselhetővé tételéhez (és a jóga az, aminek továbbra se találtam helyet, pedig valószínűleg az is jót tenne). Nem nagy adagok amúgy, futásból mostanában csak 2*5 percet szoktam a futópadon, a fitness boxing pedig 35-40 perc, de stresszoldásra tökéletes.

12. What would be your favorite breakfast? (You didn’t have to cook it yourself.)
Imádom a hotelekben a svédasztalos reggeliket, frissen sült mini-péksütikkel (hogy minél többfélét ki lehessen próbálni belőlük), baconnel és rántottával, 100%-os narancslével és espressóval; ha pedig egyetlen ételre korlátozódik, akkor vagy a Bite "bacon and eggs bagel"-e vagy az á table kacsamájas croissant-ja (ha ünnepi reggelit tartunk valamelyikünk szülinapján/névnapján, akkor ebből a kettőből szoktuk valamelyiket rendelni). 

13. Is there an item that you really want but can not afford?
Saját bolygó...? Nem tudom, mióta a lakásba vagyunk zárva, kicsit túltelítődtem a tárgyakkal, ami elképesztően hiányzik, és szeretném, ha végtelen pénzt rákölthetnék, az az utazás. (Vagy ha vehetnék ruhaanyagokat spoonflowerről meg az Ottobre etsy boltjából, de egyelőre tudom, hogy nem lenne jó vége.)

14.  What was the farthest distance you made for your holidays?
Glasgow volt a legmesszebb, ahová eljutottam (és eddig a kedvencem is a külföldi újtaim nem túl hosszú listájáról).

15. Are you afraid of speaking in public?
Lassan már a privát beszélgetésektől is... na jó, ez nem igaz, csak kicsit berozsdásodtam a rendszeres small talk hiányától. Nagyon stresszes tudok lenni már attól is, ha 6-7 embernél több előtt kell beszélnem bármiről (bár ha alaposan fel tudok készülni előtte, az segít).

2 megjegyzés:

  1. "ne legyen énektanár a szomszédban" és saját bolygó. Ezeken jót nevettem, főleg a saját bolygón. Arról már hallottam, hogy valaki kertesházról, nagy birtokról vagy lakatlan szigetről álmodik, de te vagy az első akitől azt hallom, hogy egy egész bolygót szeretne 😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolatban a lakatlan szigettel indult, de rájöttem, hogy igazán ott se érezném magam biztonságban, szóval ne aprózzuk el, legyen csak bolygó (az egyedüllét nem kritérium, aki tud szépen játszani másokkal, jöhet :)

      Törlés