2020. június 18., csütörtök

Blogger kihívás - 1.nap





Még nagyon formálódik az egész, ez most inkább kísérlet, kőbe vésett szabályok nélkül- ha tetszenek a feladatok, csatlakozz be nyugodtan, akár minden nap, akár időben jobban beosztva, akár később nekikezdve, és nyugodtan jöhetnek a visszajelzések kommentben vagy a kérdőíven, hogy hogy csináljuk, min változtatnál. Szuper lenne, ha ebből kialakulhatna valami nagyobb, hosszabb távú blogger-együttműködés, ezért nagyon köszi, ha leírod, hogy neked hogy tetszene a legjobban, aztán majd a visszajelzésekből és a tapasztalatokból eldöntjük, hogy folytatjuk, ha elfogy ez a hét pont. 

Csak azért kezdem ma el az első poszttal, hogy ha valaki már szívesen belevágna, de bizonytalan, akkor legyen egy minta- inkább csináljuk, akkor is, ha nem tökéletesen, de kezdődjön el , aztán menet közben majd korrigálunk :)

Mai feladat: "1. Mutatkozz be képekben- csinálj egy kollázst (akár fotókból, akár rajzolva, 
akár bármilyen más technikával) azokról a dolgokról, amit a 
legfontosabb tudni rólad. "

Szóval, kollázs:


... bár az eredeti kiírást annyival módosítottam, hogy olyan random tényeket szedtem össze magamról, amiről volt kapcsolódó linómetszetem, de szerencsére ez egész sok mindent lefed :)
És mivel a képen láthatóan olvashatatlan a kézírásom, ezért szövegesen is az összegyűjtött infók:

1- az első kedvenc zeném a Linkin Park Meteorája volt
2- 8 éve költöztem Pestre, és nagyon szeretem, de ha bárhol élhetnék, az Skócia (Glasgow) lenne
3- a Don't Starve a kedvenc számítógépes játékom (nem vagyok nagy gamer)
4- a legnagyobb kreatív kihívásom: megtanulni arcot rajzolni
5- imádom a 85%-os étcsokit
6- a nyár a kedvenc időszakom
7- legjobb nyaralás: Montenegro, 2018

és egy kis kiegészítés a pontokhoz, ami már nem fért volna oda:
1- megszállott zenehallgató vagyok, és ez 13 éves korom körül kezdődött, amikor már nem az befolyásolt, hogy az osztályban éppen mi számít menőnek (... *technikailag* életem első saját vásárlású kazettája Aqua volt, igen, az, amin a Barbie girl is van... de csak a csoportnyomás miatt);
a Meteorát szó szerint rommá hallgattam (elszakadt a kazettaszalag, és szereznem kellett belőle egy másodikat), és azóta is inkább rock-alternatív vonalon mozgok, mostani kedvencek: Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Kasabian, Last Shadow Puppets, Portugat the Man, Mini Mansions, Hozier (magyarok közül Middlemist Red, Fran Palermo, Platon Karataev)
2-  eredetileg debreceni vagyok, egy ideig túl nagy és koszos és ijesztő volt Pest, de most már biztos, hogy nem költöznék lényegesen kisebb városba, szeretem az energiáját és a lehetőségeket (Pest > Buda, bár szeretek oda átjárni dolgozni, de szinte végig ezen az oldalon laktam); viszont ha nem jött volna közbe a Brexit+Covid, akkor talán már úton lennénk Skócia felé
3- ez leginkább azért került bele, mert a beefalók jó arcok
4- nagyon szeretnék eljutni odáig, hogy élő modellről rajzolok portét, jó messze vagyok tőle, de sokkal közelebb, mint mondjuk 1 évvel ezelőtt (fotóról már egész tűrhetően megy)
5- nagyon sokáig nagyon szerettem mindent, csak csoki legyen, pár éve tértem át az egyre magasabb kakaótartalmú étcsokikra, most már akkor se nagyon tudnék mást megenni, ha amúgy az IR miatt lehetne
6- bár ideális esetben a nyár egy 2 hónapos fizetett szabival járna együtt (és nem olyan idővel, mint az elmúlt pár nap), de még ha be kell járni dolgozni, akkor is sokkal szabadabbnak és boldogabbnak érzem magam ilyenkor
7- életem első és eddig egyetlen tengerparti nyaralása

és bónusz három tény:
+1- a linómetszés az új kedvenc hobbim
+2 - valamiért a fejemben a kollázs összekapcsolódik a zsaroló-levél-stílusban-újságból-kivágott-betűkkel, úgyhogy innen se maradhattak ki
+3 - a Kami a kaméleon rövidítése, ami különböző formákban, de a netes nicknevem már ~10 éve

8 megjegyzés:

  1. Jaj végre valaki elkezdte! :D
    Jó volt elolvasgatni ezeket a kis érdekességeket rólad. :)
    Ez a linómetszés olyasmi, hogy kivágsz formákat, aztán tintába nyomod? Még sose hallottam a kifejezést se.

    Amúgy én egy csomószor gondolkodtam, vajon Kami miért Kami, mókás, hogy kaptam is most választ. :D

    Ez a kedvenc feladatom a hétből, kivi vagyok, ki mit hoz össze! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, nagyon kíváncsi leszek majd a te kollázsodra is :) Linómetszés: aha, van egy pár mm vastag linó- vagy gumilap, abba lehet belevésni vonalakat, kivágni formákat, és mintákat nyomni papírra, textilre.. kb. saját bélyegzőt lehet vele gyártani bármiről (ha Pinteresten rákeresel, hogy "lino print" vagy "block print", zseniálisak vannak, engem is emiatt szippantott be). Eddig nem sok ismerősöm hallott róla, vagy aki igen, az azért, mert általános iskolában traumatizálta a dolog :)

      Törlés
  2. :)) Nagyon jók!
    Szuper kis hobbid van, és ahogy Róka is mondja, tök ritka, én sem hallottam még róla - bár mondjuk én eléggé vödörben élek.

    Most, hogy egy kicsit jobban lettem, felteszem én is az enyém, havár jóval zsúfoltabb lesz a tiednél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jobban vagy, a fogorvos nagyon brutál lehetett... nézem is a te verziódat :)
      És az csak jó, ha sok minden van rajta, én is kiszedtem egy csomó mindent, mert már nem fért volna a lapra... de úgy voltam vele, hogy valami alapján szelektálnom kell az infókat, és akkor már ez is van olyan jó módszer, mint bármi más :)

      Törlés
  3. Na végre én is eljutottam a tényleges megvalósításig. Nagyon élveztem ezt a kollázsos feladatot, jóval többet elszöszöltem vele, nagyon belemerültem és teljesen kikapcsolt. :)

    Fú, azért nagyon menő ez a technika, és tutira egyedi és utánozhatatlan lesz a végeredmény, mert azt a mintát csak te tudod pont abban a pillanatban úgy kivágni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, reméltem, hogy élvezni fogjátok a feladatot- bár lehet, hogy elsőre jobb lett volna valami gyorsabb és egyszerűbb, amivel könnyebben bele tudunk lendülni :)
      Köszi, igen, sose lesz két ugyanolyan még a saját linóim közül se (volt már, amit újracsináltam, mert az első nem lett az igazi)...

      Törlés
  4. Ez a linometszés valami nagyon menő dolog! Ezidáig hallottam ugyan róla, de nem nagyon tudtam, mit lehet kihozni belőle, csak nálad olvastam róla. Nem biztos, hogy nekem lenne hozzá türelmem, de szuper kollázst raktál össze! :) És most jöttem rá, hogy évek óta ismerem a nicknevedet, csupán a blogodra találtam rá mostanában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csak nagyon régről rémlett a linómetszésről bármi is (valószínűleg általános iskolai rajzórán lehetett vele dolgom utoljára, és akkor még minden ilyet nagyon utáltam), és még a karantén legelején vettem egy kezdőkészletet, ha már itt leszek bezárva végtelen időre, akkor legalább kipróbálom... elég jól bevált :)

      Törlés