2020. június 16., kedd

Collective


Elevate, Unsplash

A mobilomon valamiért még a kettővel ezelőtti blogommal vagyok automatikusan bejelentkezve, és ha már arra jártam, körülnéztem egy kicsit, és eszembe jutott, mennyire szuper volt régebben Pillecukor-Szilvi VKP-kezdeményezése, ahol a csatlakozó bloggerek egy-egy témában írtak a megadott időpontban. 

Sajnos ez már régen megszűnt, de ha bárkinek lenne kedve valami hasonlót csinálni (közösen kitalált témák/feladatok körül írni mondjuk hetente-kéthetente egyszer, vagy akár ennek valamilyen továbbfejlesztett változata), szóljatok itt vagy a grapefruitandamagictrick@gmail.com-on, és szívesen összefogom a logisztikáját :)

Update: ha valakit érdekel a dolog, itt van egy kérdőív, ahol ötletelhetünk a részletekről: https://forms.gle/Qdh1yEdZqDM3N9PP8

12 megjegyzés:

  1. Kicsit bővebben nem írnál erről? Elolvastam, amit linkeltél, de az egy ajándékozós dolog volt, így nem igazán értem, az egy-egy téma alatt mire kell gondolni, és hogyan kell elképzelni ennek az egésznek a menetét elejétől a végéig. *értetlenül pillog* =$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jobban működött volna, ha be tudtam volna linkelni az eredeti leírást, de sajnos már ott sincs fent... minden 2. héten volt egy kisorsolt, random téma, amit előre megkaptak azok a bloggerek, akik jelentkeztek, és a meghatározott napon mindenki írt a saját blogjába egy posztot abban a témában, igazából csak ennyi :) Ezt akár variálhatnánk is valamennyire, lehetnének akár olyan kérdések, amiket te is írtál korábban a saját blogodon, vagy bármi, ami megmozgatja a részvevők fantáziáját, lehetne szavazás mondjuk a top10 témáról, és aztán azzal haladnánk.

      Törlés
    2. Egyébként szerintem ez mókás lenne, bár pontosan még mindig nem vagyok képben. Én olyanokon agyaltam, hogy pl egy hónapon át tartó "kihívást" indítani, minden napra egy apró kis hülyeség, például fotózz ezt vagy azt (bármi kis értelmetlen dolgot, cipőt, ablakkilátást, valamit, ami aznap örömet okozott stb), mutasd meg a kézírásod, válaszolj erre-arra, rajzolj ezt vagy azt - ezek szerintem viccik lennének, mert lehetne nevetgélni egymás művein :D -, írj verset megadott szavak felhasználásával stb... Aztán végül nem mertem ilyen kihívást indítani, de most így utólag nem is értem, miért nem...!

      Szóval én benne vagyok ilyenekben, amíg lakcímet-nevet nem kell kiadni! :)

      Törlés
    3. Róka, ezek szuper ötletek, tetszik ez az irány is :)

      Törlés
  2. Én is benne vagyok, csináljuk! :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper :) Itt csináltam egy kérdőívet: https://forms.gle/Qdh1yEdZqDM3N9PP8
    Ide jöhet, hogy ti hogy szeretnétek (milyen témában, milyen redszerességgel...), aztán meglátjuk, mi jön ki belőle, ha lesz már pár kitöltés, csinálok belőle egy összesítést.
    (és Róka, mindenképp online, blogokon menne az egész, senkinek nem kell semmilyen adatot kiadnia :)

    VálaszTörlés
  4. Nem csinálsz egy rövid próbabigyókát, hogy lássuk az elképzelésed? Próbáltam megválaszolni a kérdéseket, de sok válasz a feladatok milyenségétől meg időigényességétől is függ.

    VálaszTörlés
  5. Jaj erre emlékszem én is, olyan jó volt!
    Tök jó, hogy felhoztad, kitöltöm majd a kérdőívet! :)

    VálaszTörlés
  6. yay ez tök jó, énisénis! (még bootol az agyam, úgyhogy a kérdőívet lehet, hogy később tölteném ki:D)

    VálaszTörlés
  7. ó, szuper, gyertek :) Közben Róka javaslatára csináltam egy 1.0-s verziót, ott van a következő bejegyzésben, hogy kicsit konkrétabb legyen az egész, de még változtathatunk rajta.

    VálaszTörlés
  8. Jövök én is, csak kicsit jobban kell lennem... Tök jó ötlet, meg jó, hogy közösség építő, olyan magányosan lógunk a blogtérben időnként... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy neked is tetszik, remélem, hogy elég jól leszel hozzá :) Igen, én is szerettem volna valamit, ami kicsit összefogja a bloggereket :)

      Törlés