2020. június 17., szerda

Collective #2





Szóval valami ilyesmire gondoltam: egyelőre egyhétnyi ötletem volt, elég random témákban és megvalósítási módokkal. Ezek talán nem olyan bonyolultak, tartható velük a napi 1 poszt, de nincsenek kőbe vésett szabályok, ha valaki lassabban szeretne vele haladni, akkor nyugodtan :)

És jöhet a feedback, hogy ilyesmire gondoltatok-e, túl sok vagy kevés valamelyik témakör, van-e kedvetek hozzá, kiegészítsük-e valamivel, vagy van-e bármilyen pont, ami nem tiszta. 

Ha elkezded a kitöltést, írd meg a blogod linkjét ide kommentben, ha szeretnéd, nyugodtan vidd a képet is, és ha gondoljátok, a bejegyzésekbe bekerülhetne a többiek linkje is, akik szintén részt vesznek a kihívásban, hogy meg tudjuk nézni, ki hogy valósította meg a napi feladatokat :) 

Kiegészítés: 
- 5. Stock photo: online cikkekhez használt illusztrációk, itt összeszedték, hogy mik a legnagyobb klisék, amik felbukkannak, de ő is stock fotóként indult. Ha szeretnél nézelődni, az Unsplash-en és a Pixabay-en nagyon sok jogdíj nélkül használható kép van - találd meg a legfurábbat!
- 7. Röviden: a hat szavas történetekről itt vagy itt van egy kicsit több infó és példa is. 

Kiegészítés#2: 
Módosítottam valamennyit a lista végén (gondolom, senki nem dolgozott ennyire előre:)
- a 6.pontot lecseréltem egy kicsit közösségibb témájúra- jó lenne látni, hogy ki kit szeret olvasni, és jobban megismerni a bloggereket 
- a 7.-be pedig belevettem egy harmadik, nem annyira túlbonyolított opciót is

Résztvevők: 
Citrommagtánc

12 megjegyzés:

  1. Köszönöm, ez gyors volt, és milyen kis arin megcsináltad!

    Ilyesmit képzeltem el, viszont az, hogy mire mennyi idő legyen napban, szerintem attól is függ, hogy egyik-másik feladat mennyire időigényes. Például egy kollázs izgi feladat, de bejárós munka mellett lehet, egy hét is kevés lenne rá. :D

    Mindegy, én benne vagyok ilyenekben, várom a fejleményeket. :)

    VálaszTörlés
  2. Már el is kezdtem gondolkozni ezeken (höhö rohadtul tanulnom kéne, de ez izgibb...). Tök jó, tetszik, hogy nem a kisujjamból rázom ki, mindegyik napban van valami kihívás számomra, mégsem látszik lehetetlennek az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fúha, nem gondoltam volna, hogy ennyire megszállt az ihlet, gyűlik piszkozatba minden

      Törlés
    2. De jó, nagyon kíváncsi leszek rájuk :)

      Törlés
  3. Nagyon jók! :D

    Nekem annyi kép van a telefonomon, hogy már kész is a kollázs, de megvárom, hogy valaki elkezdje, mert fogalmam sincs, hogy mi legyen a címe, meg hogyan nézzen ki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De most ez akkor élesben megy már? :D

      Törlés
    2. Jesszus, én azt hittem, ez egy példa! Akkoooooor nekem kérdéseim vannak! :D
      Mi az a stock fotó? És a hat szavas történet az tényleg hat szavas? Nem hat mondatos inkább? :D

      Törlés
    3. Én úgy értelmeztem, hogy van hat szó, amit bele kell fűzni egy történetbe, mindegy hány mondatban.

      Nagyon izgi, nagyon kíváncsi vagyok mindenkire! :)

      Törlés
    4. Stock fotó: azok a fotók, amiket illusztrációnak használnak az online cikkekhez, és pont azért, mert kb. mindenki ugyanazokból a képekből válogat, nagyon közhelyes/fura is tud lenni.
      Hat szavas: van ez a műfaj, amikor tényleg csak hat szóból áll a történet (elvileg Hemingway kezdte ezzel: "For Sale. Baby Shoes. Never Worn."), de ha gondoljátok, mehet úgy is, hogy a hat szó köré épül a történet.
      Mindjárt kiegészítem az eredeti blogposztot, mert ott lehet linkelni is, és dobálok be példákat :)

      Törlés
  4. Ezt egy kiindulási pontnak szántam, úgy voltam vele, hogy ha jó ilyen formában, és van kedvetek belevágni, akkor mehet is - ha nem annyira jött volna be senkinek, akkor még alakíthattunk volna rajta.
    Vegyük úgy, hogy ez a bemelegítő kör, kipróbáljuk, hogy milyen, közben pedig jöhetnek a vélemények róla, hogy ha elfogy ez a hét pont, hogy szeretnétek folytatni, melyik része jött be, melyik nem annyira- így talán könnyebben beindul a dolog :)
    Már csak egy kérdés maradt: induljon a mai naptól, vagy várjuk meg vele a hétfőt?

    VálaszTörlés
  5. Kicsit módosítottam a feladatokon, most az új verzió van már a bejegyzésben, és összeszedtem alatta, pontosan mi változott.

    VálaszTörlés