2020. június 30., kedd

Blogger kihívás 6.nap - Ajánló

Jess Bailey, Unsplash

Összeszámoltam, bloglovin'-on most éppen 36 blogot követek- de ez már csak a töredéke az eredeti számnak, pár hónappal ezelőtt sokkal többet töröltem belőle, ami már évek óta nem frissült (és még így is van egy-kettő, amit megtartottam, mert minden logika ellenére is reménykedek, hogy újraéled valamikor...)

Az énblog a kedvenc online műfajom, szeretek belelátni valaki fejébe és életébe egy kicsit, és a konkrét tartalom sokkal kevésbé fontos, mint a stílus (bár azt is nagyon szeretem, ha a mindennapokból összeáll egy történet íve)- a kedvenceimet általában úgy szoktam olvasni, mint egy jó regényt, minél hosszabb és részletekbe merülőbb, annál jobb. 

A klasszikusok:

... ők azok, akiket már tényleg 10+ éve, és akiknek imádom a stílusát, bár egy időben ők se írtak túl sokat, az elmúlt pár hónapban szerencsére ők is jobban visszatértek. 

Az új kedvencek:

... ők pedig, akiket idén találtam meg, és akik kicsit visszaadták az énblogba vetett hitemet - nagyon mély témák is meg szoktak jelenni náluk, és nagyon sok olyat olvasok, amivel tudok azonosulni vagy ami elgondolkodtat. 

Első kávé előtt nagyjából ennyit tudtam összeszedni (bocsi a szóismétlésekért...), bár a lista a végtelenségig bővíthető lenne, többek közt azokkal is, akik szintén belevágtak a blogger-kihívásba, és akiket már azelőtt is olvastam, de nagyon jó volt látni, amennyi energiát beletettek egy-egy posztba, és hogy mennyi különböző kreatív megvalósítás született eddig, köszi, hogy részt vesztek benne <3

4 megjegyzés:

  1. <3 <3 <3

    Kicsit eltűntem itt a napok forgatagában, de azért olvasni mindig akad időm.

    Köszi az ajánlót, körbenézek ott, ahol még nem jártam!
    (36 blog! Nem semmi, azt hittem én olvasok sok blogot, aztán dehogy... :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak mindig örülök, ha jársz erre, remélem, találsz olyat a listán, aki tetszeni fog :)

      Törlés
  2. Uuuu köszönöm <3 asszem még soha nem lettem belinkelve v megemlítve más blogon. Lassan összeszedem magam és folytatom a kihívást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, az utolsó napi a legjobb feladat (vagy legalábbis nekem az volt a legnagyobb komfortzóna-kilépés...) Most kicsit hiányérzetem van, hogy a végére értem, már gondolkodok, hogy lehetne folytatni.

      Törlés