2020. június 23., kedd

Blogger kihívás 3. nap - Apróságok




Az apróságok, amik feldobták a napomat- annak ellenére, hogy alapvetően a mai nem volt különösebben jó, azért elég szép adagot sikerült összeszednem. 
Igyekeztem nap közben folyamatosan listázni-rajzolni-tervezgetni, hogy legyen bármi esélyem arra, hogy estére elkészüljön (holnap lesz az első irodába visszatérős nap + este munkatárs búcsúbulija, úgyhogy ha nem ma, akkor leghamarabb csütörtökön tudtam volna befejezni). 

Reggel cukormentes Nutellával kezdtem, a mérleg (minimálisan) kevesebbet mutatott, mint amire számítottam, és láttam Aly kollázsát :)
Délelőtt kick-box és utána zuhany (és ami még fontosabb, megtanultam, hogy kell kick-boxoló lányt rajzolni, bár nyilván képtelen voltam összehozni olyanra, mint a legelső vázlat, az tökéletes lett, ez meg 
a tizenötödik újrarajzolás után is... kicsit meh). 

Napközben a kávé tartott életben (=sárga cicás bögre és kód), délután elrollereztünk az Orczy-parkba (a kacsák nem jöttek ennyire közel, de úszkálni láttunk egy csomót); este pedig a Black Cab-ből szereztünk vacsit (... mert nem volt itthon tiszta tányér, de ez lényegtelen apróság), és Portrait Artist-nézés közben előszedtem a porosodó vizfestékeket, hogy kicsit kiszínezzem a rajzokat- az utolsó hatszöget meghagytam biztonsági tartaléknak, ha véletlenül történne még bármi, oda mehet. 

2 megjegyzés:

  1. nahát, ez nagyon jól esett, hogy egy külön rész vagyok a reggeli hatszögben♥
    nagyon cukik a rajzok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) annyira szerettem a kollázsod, Alex+pizza+gitár, tökéletes :)

      Törlés