2022. augusztus 28., vasárnap

would recommend


1. általában lelkesen feliratkozok hírlevelekre, csak azért, hogy miután megérkeznek, olvasatlanul áthajítsam őket a megfelelő mappába (mondjuk ez még mindig jobb, mint amikor az inboxban álltak), és utána soha többet a közelükbe se menjek- Mari Andrew-é az egyetlen kivétel, az ő gondolatai pillanatok alatt berántanak, és ez alapján a gondolatmenet alapján készült a fenti art journal-oldal, és jöttem rá, hogy a "Hogy tudnám a teljes életemet ASAP rendbehozni?", és a "Hogyan térhetnék vissza a két évvel előtti, nem-traumatizálódott állapotba?" sem túl konstruktív, szóval most próbálom lecserélni valami megvalósíthatóbbra őket.

2. sorozatok szempontjából végre érzek egy kis fellendülést, a Sandman-t nagyon szerettem (oké, igazából  a főszereplő az, akit nagyon szerettem, de a sorozatrészek többsége is jó, és nagyon reményekedek benne, hogy lesz második évad, a Neil Gaiman-adaptációk közül eddig ez a kedvencem), a Never Have I Ever új évada is jó volt, és a Breeders a harmadik, amire rácsúsztunk mostnában (bár B.-nek két rész/este a limitje, ha annál többet nézünk, túl sok lesz neki a second-hand frusztráció)

3. a fogfájás miatt az evés mostanában inkább "essünk túl rajta"-kategória (és már a fülemen folyik ki a zabkása), de van egy új felfedezésem: az Alpro mangós szójajoghurtja egyszerűen tökéletes (cukormentes, pont eléggé gyümölcsízű, kellemesen savanykás, és óriási adag)

4. az új telefonnal valahogy visszatért az appokkal kapcsolatos lelkesedésem:
- egyrészt az ELSA Speak-et használtam pár hétig az angol kiejtésem javítására, és megígértem magamnak, hogy ha jobban leszek és végre lesz egy kis extra energiám, akkor folytatom a napi 10 perces leckéket
- másrészt rájöttem, hogy a gondolatnaplózáshoz a telefonom egy tökéletes eszköz, sokkal kényelmesebb ott írni az éppen eszembe jutó dolgokat, és bár "tiszta" formában nem találtam rá appot (... kénytelen leszek írni egyet...), a CBT Thought Diary tudja ezt, és még sokkal többet is, és a segítségével elkezdtem építgetni egy esti rutin alapjait is (... aztán jött a fogfájás és a szétesés, de most talán elkezdhetek visszaállni rá)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése