2022. augusztus 20., szombat

Inkább képek

 


Rájöttem, hogy minél többet hagyok ki, annál nehezebb lesz bármit is rendesen felidézni, és csak adódnak a listához a plusz elemek, úgyhogy most veszek egy nagy levegőt, és összedobok legalább egy "az előző részek tartalmából"-t, hogy legyen esélyem valós időben is írni (ha majd lesz hozzá végre kedvem/energiám).

A július röviden:
- 2 év várakozás után Pearl Jam!! (még annál is zseniálisabb volt, mint amire számítottam, Eddie Vedder énekhangjára nincsenek szavak)
- sokkal több év kihagyás után B.-vel kettesben fesztiválozás, Bánkitó (szuper volt még úgy is, hogy 12-kor kidőltünk, és sátorozás helyett a wellnesshotelt választottuk a tó túloldalán - a zene pont ugyanúgy behallatszott hajnali 2-3-ig)
- a Bánkitón már nem volt energiánk fent maradni a Dope Calypso-ig, de őket + a régóta tervezgetett Deep Glaze-t sikerült elcsípni a Kobuciban

Az augusztus eddig:
- vonatozás -> Split majdnem egy hétig, tengerpart nap közben, délután és este, pénteken egészen sötétedésig maradtunk, és még akkor is csobbantunk egy utolsót; a papíron szuper szállás a valóságban is az volt (oké, az egyik közvetlen szomszéd egy rockerkocsma, de csukott ajtónál, éjfél után már nem volt durva a zaj), ettünk grillezett halat és kagylót, és millióegy macskát láttunk (boltokban és műemlékeken szundikáltak, a törzshelyünkké kinevezett kocsmában pedig egy egész doboznyi kiscica volt, és az anyukájuk, Luigi a második napra már majdnem hagyta, hogy megsimogassuk)
- ... de ahogy az lenni szokott a tengerparti nyaralásoknál ("szokott", oké, eddig 2/2-szer), már a hazaúton kezdtem lebetegedni, és a következő hetet ki is hagytam a munkahelyen, viszont B. hosszas győzködése után megadtam magam, átálltam a sötét oldalra, és vettem egy iphone-t
- ezen a héten nagyon nehezen rázódtam vissza a munkába, és amikorra nagyjából sikerült volna, brutálisan megfájdult a fogam. Csütörtök éjszaka alig aludtam, pénteken egy órás telefonálgatás után találtam fogorvost, akihez még volt aznapra időpont (a szupercuki saját fogorvosunk, az egyetlen, akitől nem rettegek, covidos lett, úgyhogy próbáltam halogatni, ameddig tudtam, de... eljött az a pont, amikor nem tudtam elképzelni, hogy bármi, amit egy fogorvos csinálni tud velem, rosszabb lehet, mint az aktuális fájdalom), és 1-re túl is lettem egy fogtömésen, de a fájdalom maradt kb. ugyanolyan
- ... és így indultunk le Mádra, B.-ék végre elkészült családi nyaralójába a hétvégére (a nemalvás-stressz-fogfájás trió miatt az autóútra kicsit homályosan emlékszem, de azóta azért már javult a helyzet valamennyit, a csend+nyugi+csillagnézegetés is jót tett, és aludni is tudtam)



És most megtehetem végre, hogy legalább holnapig lekapcsolódjak a netről (délelőtt még dolgoznom kellett, de mostanra talán elfogadható szintre hoztam a lemaradást), remélhetőleg a hétvégébe még belefér egy pici zen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése