2022. június 22., szerda

Out of office

 



... azt hiszem, kihoztam, amit lehetett ebből a két nap szabiból, egy eperevős, medencében csobbanós, aztán árnyékos padon újságolvasós csillaghegyi délelőttel és egy lepkesimogatós, lombokat nézve meditálós normafai úttal. Volt, ami kimaradt (eredetileg a Dagályba is nagyon szerettem volna eljutni, de csak június végén kapjuk vissza; a lángosevést pedig hétvégére kell majd időzíteni), és mindkét délutánra elképesztően elfáradtam, de még így is tudtam egy picit haladni a varrással (most még főleg csak az uncsi előkészítő résszel, beszegtem és kimostam az új anyagokat, és szereztem egy olcsóbb vásznat, amiből ki tudom próbálni a mintákat, hogy utána már biztosra mehessek). Tegnap megsétáltattam az Aperture-pólómat, és nem tudom, hogy ennyien Portal-fanok, vagy csak képzeltem a gyanakvó/érdeklődő oldalpillantásokat, mindenesetre vicces volt. 
Azért ma reggel nagyon nehezen tudtam magam visszahajtogatni a munka-dobozba, most megint túl szűknek és korlátozónak tűnik minden, még szerencse, hogy közel a következő hétvége, és megkezdődött a visszaszámolás az "igazi" nyaralásig is (annyira szuper szállást találtunk airbnb-n, hogy el se akartam hinni, bár a lényeg úgyis a tengerpart lesz).

2 megjegyzés:

  1. Szia kami! Mi újság? Remélem jól vagy. Hiányoznak az írásaid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3
      Megvagyok, csak kicsit elsodort a nyár, de lassan próbálok majd visszatérni a blogoláshoz...

      Törlés