2022. június 17., péntek

...My eyes are circles.

 


Gyanúsan nagy ma a csend (oké, Portugáliában már megint munkaszüneti nap van, ahogy múlt pénteken is, egy kicsit irigykedek), bár eddig hatékonyabb voltam, mint bármelyik nem-itthonról dolgozós napon (ez most konkrétan azt jelenti, hogy találtam hibákat valaki más kódjában, szóval nem jó érzés, nem lennék jó tesztelő, azt hiszem), és amúgy is, egy Magyar Posta-értesítéssel indult a reggel: ideért a Qwertee-rendelés, amit leghamarabb jövő keddre ígértek... még munkakezdés előtt átszaladtam a postára, és B.-vel ünnepélyesen közösen nyitottuk ki a csomagot. Mind a négy póló menő, és őszintén nem tudom eldönteni, hogy a rendelt két méretből az L-es vagy az XL-es a jobb, igazából mindkettő működik (mázli, hogy utánaolvastam a véleményeknek rendelés előtt, egy csomó nő ki volt akadva, hogy kicsi lett rá, szóval biztosra mentem). Gyorsan kimostuk őket, hogy minél hamarabb hordhassuk is, és most úgy néz ki a szárító, mint B. 16 éves korában, amikor még Ossian/Cradle of Filth/Pokolgép-póló nélkül ki se lépett a lakásból.

Ez lett végül a második saját készítésű minta, sárga alapra, már készül (az ügyfélszolgálatos chat másik oldalán ülőnek a lelkére kötöttem, hogy ha pixeles a kép/üti egymást a két sárga, mindenképp szóljanak, de csak egy e-mail jött, hogy megváltozott a státusz, szólval elvileg minden oké), és mondanám, hogy utána elengedem a témát, de legalább két olyan tervem van, amit még szeretnék megvalósítani, úgyhogy a következő pár hétben még marad ez a megszállottsági szint (aztán megyek nyaralni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése