2022. június 7., kedd

Round and round


Szuper volt a mininyaralás, főleg mert már igazából már péntek este elkezdődött, amikor B.-vel a Mészársteak-ben ünnepeltünk, szombaton pedig beültünk a Felix-be anyával és tesómmal, úgyhogy a jobb oldali listán a brunch is pipa (és végre felvehettem valahová a kedvenc blézeremet, bár odafelé Bubival mentem, amihez annyira nem passzol, visszafelé pedig beleestem az "elfogyott a mobilnetem, úgyhogy nincs BKV-app+nincs Bubi-app, és nem tudom feltölteni az egyenlegemet se"-csapdába, és majdnem egy órát sétáltam, de valamiért a Spotify hajlandó volt offline is működni, úgyhogy kibírtam). Délután pedig indultunk Szentendrére, és onnantól tegnap reggelig a jacuzzi-szauna-svédasztal háromszögben léteztünk (ja, és pezsgőztünk a tetőteraszon, meg összebarátkoztunk egy szarvasbogárral).

Már vadászok egy ideje Burda Easy-re, és bár pünkösd miatt minden zárva volt, reménykedtem benne, hogy az autóúton visszafelé beleakadunk valahol egy Shell-kútba, mert ott jó eséllyel lehet kapni. Összejött a dolog, megvan az újság, és megvan a terv is (már megint...), hogy mit varrok legközelebb: egy laza, A-vonalú ruhát (csak a fodor nélkül). Ezzel újra elkapott a ruhatár/varrás-projekt, főleg miután elolvastam ezt a cikket (bár én is össze tudnám foglalni ennyire leegyszerűsítve a nyári stílusomat...), és megtaláltam ezt a videót, ami nem is annyira a technikával/megvalósítással foglalkozik, inkább a tervezést és motivációt járja körbe nagyon alaposan. Még csak végigfutottam, egy kicsit több időt akarok majd tölteni az egyes kérdéseknél, de már most nagyon jónak tűnik (és youtube-videóhoz képest meglepően hasznosak a kommentek is).

Elég nehéz visszarángatni magam a hétköznapokhoz, az segített egy kicsit, hogy hivatalosan is megvan a következő nyári program: megvettük a jegyet (és lefoglaltuk a szállást, mert megöregedtünk és már nem sátorozunk) a Bánkitó fesztivál szombatjára. Egy katasztrófa a weboldal, nagyon-nagyon nehezen lehetett levadászni, melyik napra mi a lineup (és azt a mai napig nem tudom, melyik koncert mikortól kezdődik, de... majd legkésőbb ott úgyis kiderül; abba meg már bele se menjünk, miért gondolta bárki is, hogy a lila háttéren neon világoszöld betű olvasható és/vagy jól néz ki), de amikor láttam, hogy a Middlemist Red azzal a nagyzenekari verzióval lép fel, amivel a tavaszi, MüPás, csak online közvetített koncertjükön is, akkor eldőlt, hogy Carson Coma, Platon és Ricsárdgír ide vagy oda, ezen ott kell lennem (B. pedig szerencsére nem a zene miatt jár fesztiválokra, bármilyen fura is ez, most éppen jól jött).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése