2022. június 16., csütörtök

Háttérzaj

 


Egyelőre úgy tűnik, kávézóból munka > közösségi iroda (bár a légkondi nem olyan erős, de a hangulat messze jobb), úgyhogy ma reggel átgurultam B.-vel a Ferenciek terére, és beültem a Madalba, meglátom, kihúzom-e itt a délelőttöt, vagy indulok haza, amit elfogy a cold brew...(B. mindig befeszül a kávézóból kódoláson, úgy érzi, hogy legalább óránként vennie kell valamit, hogy indokolja az ittlétét, én meg bekucorodok egy félreesőbb asztalhoz az egy db. kávémmal, és szemrebbenés nélkül ott is maradok egész délelőtt vagy délután, mondjuk ha nagyon zsúfolt a hely, és látszik, hogy várnak az asztalokra, akkor nyilván nem, de akkor amúgy se tudnék már koncentrálni. Nem tudom, mi erre az etikett, vagy rossz-e így, ha lenne közösségi irodásan napi/félnapi helyjegy, simán megvenném, de nem akarom túladagolni magam koffeinnel, és nem érzem kínosnak ezt a verziót se- lehet, hogy a felszolgálóknak más a véleménye.)
Annyi hátránya van ennek az elmászkálásnak, hogy darabokra törte a jól bejáratott reggeli rutinomat, most egyszerre próbálok naplózni, elkezdeni a munkát, pólót tervezni, ismerősökkel beszélgetni, és az egész összefolyik egyetlen masszává (az azért kicsit feldobta a reggelemet, hogy még egy ex-munkatársam felmondott, bár arról - még- nem tudtam meggyőzni, hogy hozzánk jöjjön át, de azt egyáltalán nem csodálom, hogy elege lett). 

Tegnap hosszas egyeztetés után kiválasztottam, melyik anyagokat akarom (aztán anya kibővítette az eredeti listát, de nem bánom, mert gyönyörűek), és hétvégén már meg is kaparinthatom őket:


Főleg rövidnadrágokat-szoknyákat akarok csinálni belőlük, talán egy ruhát, de az biztos, hogy meg tudom belőle alapozni az új nyári ruhatáramat (végre). A pólótervezéshez pedig találtam egy új oldalt, a poloneked.hu-t, már csak azt kell lenyomoznom hozzá, hogy a sárga póló hol van pontosan a neon->mustár skálán (az én monitoromon szinte ugyanolyan, mint a mintámban levő kb. okkersárga, de ha a valóságban hidegebb az alapszín, akkor furán fognak kinézni együtt). Tanulva a múltkoriból, kinyomtattam a mintát, és rápróbáltam egy valódi felsőre, hogy nem túl nagy/túl kicsi/túl zsúfolt-e, de nagyjából jónak tűnik (csak a betűtípuson variálok a végtelenségig, de indultunk, úgyhogy muszáj volt félbehagynom, majd délután folyt.köv). 

2 megjegyzés:

  1. Starbucksból tudok nyilatkozni: a baristákat tökre nem érdekli, ki mennyi ideig foglal egy asztalt, egy kollégát sem hallottam még soha sem ezen panaszkodni. Csücsörögjetek sokáig nyugodtan:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ez megnyugtató :) Elég sokszor dolgoztam régebben Starbucksból is, csak idén nyáron eddig 3/3-ban pont kifogyott a cold brew, úgyhogy az utóbbi időben leszoktam róla...

      Törlés