2022. június 10., péntek

Messy

 

Három napnyi nyűglődés, energiátlanság és motivációhiány után ma reggel úgy keltem fel, hogy fagyimintás pólót akarok csinálni, úgyhogy neki is ugrottam- a fürdőszoba egy ponton úszott a fekete festékben, és a nappali minden felületén linóprintek száradtak (valamiért a legelső, tesztnyomásnak szánt lett a legjobb, de ezen már meg se lepődök). Mire B. felébredt 9 körül, sikerült befejeznem, és legalább akkora rendet raknom, hogy ne boruljon ki (annyira), most pedig el kellene engednem az egészet, és a reménytelennek tűnő hibával foglalkozni egy kicsit, ami már a tegnapi napomat is megkeserítette (nem is csoda, hogy a héten nem annyira érzem magam frontendes szuperhősnek, a legutóbbi két feladatom ilyen hiba-bogozós volt, és óriási sikerélmény, amikor végre megoldódik, de addig szenvedés). 

Egyébként szerdán befutott a saját tervezésű póló, objektíven nézve teljesen jó lett, csak még szoknom kell, hogy mennyire nagy rajta a minta... és valahogy átállítanom a nézőpontot, hogy ne csak a hibákat figyeljem, hanem az összhatást, ami azt a vintage-agyonmosott-minimalista-rocker vonalat kapta el, amit szerettem volna (ehhez egyébként jól jön, hogy a póló alapszíne se igazi fekete, hanem egy tompább sötétszürke). Ma reggel vettem egy nagy levegőt, és bedobtam a mosásba, szigorúan csak 30 fokon, és most türelmetlenül várom a végeredményt...

Egy kicsit máshonnan megközelítve a póló-témát, újra felfedeztem a Qwertee-t, és bár az a minta, amit igazán szeretnék, még a szavazós szakaszban tart, így is simán találtam kettőt, ami *kell*, B. is nagy nehezen leszűkítette kettőre a saját kívánságlistáját, és meg is rendeltük őket- elvileg tegnap feladták a csomagot, kb. két hét alatt itt is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése