2021. december 18., szombat

amúgy

Anh Vy, Unsplash

...megvagyok, semmi dráma (vagy csak a szokásosak), próbálok sokkal kevesebb időt tölteni online, ami mintha egész jól menne is. Most majdnem minden a "munka vége" téma körül forgott, múlt pénteken még bandáztunk egy utolsót az irodában, aztán volt még pár érdekes beszélgetésem, és a csütörtöki gépleadós-elköszönős utolsó munkanap azért megviselt, bár inkább elméletben létezik már csak az, amit annyira nem akartam magam mögött hagyni (és összességében rengeteg olyasmi van, aminek elképesztően örülök, hogy mostantól nem az én problémám).

Fejben próbálok nem rögtön a következő hely miatti aggódásra ugrani, addig azért jó lenne, ha legalább egy kicsit ki tudnék kapcsolni (...és lehetőleg ezzel párhuzamosan, de stresszmentesen megtanulni mindent, amit tudnom kellene a kezdésig), már vannak ilyen kísérletek, tegnap például majdnem-karácsonyi háttérzenével megsütöttem életem első (cukor- és tejmentes) bejglijét, ami teljes mértékben zseniális lett, még úgy is, hogy nem vagyok oda a diós sütikért.
Az ajándékvásárlás idén már lényegesen stresszesebb, hiába beszéltük meg B.-vel, hogy egymásnak egy erdei faházba elvonulós hétvégét adunk, még így is többet kell boltokban lennünk, mint bármelyikünk szeretné, és kevesebb az idő meg a lehetőség, mint amire szükség lenne ahhoz, hogy igazán belemerüljünk. 

Azt még nem döntöttem el, hogy fogom magam rávenni az évértékelésre (vagy egyáltalán csak a gondolkodásra azon, ami idén, főleg az év második felében történt), ha lenne errefelé egy óriáskecske, én is szívesen felgyújtanám (vagy bármi mást, ami 2021-et jelképezi), és még azt se tudom, hogy merjek a közvetlenül következő néhány lépésen kívül bármi mást is tervezni... de lehet, hogy most nem is kell.
Utolsó utáni pillanatban összerántottam egy December Daily junk journal-t (mint idén a kreatív projektjeim többségében, láttam valakinél az art journal facebook-csoportban, és nagyon megtetszett, úgyhogy belevágtam, mielőtt végiggondoltam volna, mennyi meló lesz végigcsinálni), és már dec.14-ig meg is vannak az oldalaim, úgyhogy még az is lehet, hogy ez az időszak rendesen végig lesz dokumentálva. 



2 megjegyzés:

  1. Úú, ezek a képek nagyon hangulatosak!
    Kb. nincs nap, hogy ne jutnál eszembe ezzel a hobbival, néha én is kedvet kapok, de kell szereznem szétvagdosni valót, meg persze sose akkor van kedvem, amikor rá is érnék, de majd ráveszem magam úgyis, annyira jó mókának tűnik, amit csinálsz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá :) szedd össze az alapdolgokat (igazából egy újság is bőven elég, bár itt már eléggé elszabadultak a papírkupacok), és ha eszedbe jut, onnantól bármikor belevághatsz- nekem ez a "legkisebb erőfeszítés"-hobbim, de csak mert mindig van itthon egy extra ragasztó, meg pár megkezdett füzet...

      Törlés