2023. április 20., csütörtök

Fejben blogolok

 


... mert amúgy történnek dolgok, csak az elérhető kreatív energiám megoszlik a 100 napos art journal-kihívás és a varrás közt: az előbbivel egész jól haladok, 63/100 kész, és összeállt a szürke hátterű oldalakból egy s.k. füzet, az utóbbival pedig átmenetileg mélypontra kerültem, amikor véget ért a varrótanfolyam (... és lett egy újabb fél-ruhám, amit nem tudom, hogy tudok-e majd viselhetőre alakítani), igyekszem nagyon erősen észben tartani, hogy még bőven kezdő vagyok, és annyira nem meglepő, hogy alap-dolgokat is gyakorolnom kell, mire igazán pontos tudok lenni, mindenesetre ez a négy alkalom nem adott akkora pluszt, mint amire számítottam, de azért itthon többet foglalkozok vele, mint eddig, ez is valami.

Közben pedig volt egy húsvéti családi hétvége, most kivételesen az én családommal, Hollókőn, sok társasozással és egy szuper húsvéti vacsival (másodjára nagyságrendekkel jobban sikerült a teljes kiőrlésű-cukormentes kalács), meg egy brutál allergiás, végigtüsszögött éjszakával; meg egy időutazás-Jurij-koncert, amire B.-t is sikerült vinnem (pedig ő már "kinőtt a koncertekből", ami remélhetőleg egy olyan pont, ameddig én sose fogok eljutni), és ahol elég volt csak kicsit becsukni a szemem, és máris visszakerültem a 10 évvel ezelőtti Campusra.

Azóta pedig lélekben már próbálok Barcelonára hangolódni- kevesebb, mint két hét, és repülünk, és a tennivalók nagy részét kipipáltam, már csak az éttermeknek kellene egy kicsit jobban utánanézni (nehezített pálya, mert anya messziről el akar kerülni mindent, ami hal), meg kötni egy utasbiztosítást, és készen is állunk. 

2 megjegyzés:

  1. Hú, de izgi! :) Esetleg csekkold le az Abirradero-t, hátha szimpi - egy kézműves sörös hely, de nagyon jó a konyhájuk is, én a legfinomabb paellát ott ettem, de úgy rémlik, hogy volt több nem halas jellegű kaja is. :)

    VálaszTörlés