2023. április 24., hétfő

Lapozgatós

 


Már nagyon régóta szerettem volna egy befejezett art journal-füzetemről (főleg a junk journalról) felvenni egy végiglapozós videót, de eddig nem tudtam stabilan, a megfelelő szögben letámasztani a telefonomat hozzá, és csak ezért nem akartam venni egy állványt, amit valószínűleg összesen ötször ha használnék, inkább valami kreatív, de nagy vonalakban profinak tűnő DIY-megoldást kerestem időnként fel-fellángoló lelkesedéssel, de a maximum, ameddig jutottam, az a "B. próbálja tartani a telefont, amíg én lapozgatok"-verzió volt, ami nem nézett ki túl jól.

Már többször elengedtem a témát, de most hétvégén megvolt az áttörés, megvan a stabil telefon-helyzet, ma délelőtt van normális mennyiségű fény a lakásban, és arra is rájöttem, hogy az iphone-on extra programok nélkül is egész korrekten lehet videót szerkeszteni (kellemes, semleges háttérzenékkel, mert néma csendben kínosan hosszú ez a két perc), úgyhogy újralakkoztam a körmöm, ha már a kezem az egyetlen, ami látszik rajta, és felvettem az egészet még vagy kétszer (az olyan hétköznapi dolgok, mint a lapozgatás is meglepően nehézzé válnak, ha pontosan és viszonylag gyorsan kellene csinálni, bele se merek gondolni, milyen lehet beszélni is benne).

Oké, arra egészen mostanáig nem gondoltam, hogy végtelenszeresen túllépem a blogger által megengedett feltölthető fájlméretet, úgyhogy mostantól youtube-csatornám is van, ami... váratlan fordulat, de így legalább Kész a Videó (a minőség megkérdőjelezhető, ne nézzétek teljes képernyőn, pls):



Első próbálkozásnak szerintem korrekt, ha nem olyan extra rohanós-kapkodós (és péntektől vasárnapig Debrecenben töltött) lenne a hét, amilyen, akkor valószínűleg csinálnék még egy pár hasonlót a régebbi füzeteimből is, de még rengeteg varrós projektet kellene lekerekítenem, mielőtt indulunk Barcelonába, csütörtökre pedig ígértem B.-nek egy nutellás sajtortát a szülinapjára (ami tegnap, az elalvás előtti ötletelés közben még könnyebben megvalósíthatónak tűnt, most már aggódok miatta egy kicsit), úgyhogy esélyes, hogy nem lesz időm rá, de május közepétől megállíthatatlan leszek (ha csak nem tereli el a figyelmem valami teljesen más).

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, köszi hogy megosztottad. Jó ez a kreatív projekt. Mindegyik tök jó, de engem a 1:00-nél a genuine connection is ease oldal és 1:25-nél az anxieties oldal ragadott meg leginkább. Biztos a színek miatt :) A gyűrűd is tök jól néz ki!
    Most hogy van youtube csatornád, kezdhetsz feltölteni videókat és igazi influenszerré válhatsz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, ez az egyetlen logikus következő lépés, már regisztrálom is a TikTok-fiókomat :D
      (és köszi, örülök, hogy tetszett :)

      Törlés