2023. április 3., hétfő

One task (failed-task) has failed

 


... a címbeli üzenet fogadott reggel egy e-mailben, fogalmam sincs, ez jót jelent-e, de valószínűleg ha nem, akkor se nekem kell megoldani. Ezzel együtt ahhoz sincs rengeteg kedvem, ami kevésbé rejtélyes és tényleg az én dolgom, fejben már nagyon a húsvéti hollókői road tripnél tartok (a szokásos szervezés-káosz után most talán összeállt, hogy ki, mikor és kivel lesz lent, és bár ez most főleg az én családom, lehet, hogy B. tesójáék is becsatlakoznak), zöldülő tájat szeretnék és sonkát enni kaláccsal, meg csak lenni, és nem hibákat javítani. 

Hétvégén hirtelen felindulásból megvarrtam itthon a tanfolyamos ruhát egy olyan anyagból, amit direkt kísérletezéshez vettem (és nem is 5000 Ft métere, úgyhogy nyugodtan elhasználhatom), csak hogy kicsit újra használjak varrógépet, mielőtt szerdán élesben is kell majd. Szerencsére nem felejtettem sokat, és a végeredmény nem is lett vészes, bár nem tökéletes- a szoknya vagy 20 centivel hosszabb, mint kellene, bár ez igazán nem a szabásminta hibája, azt viszont nem tudom, hogy ha olyan bő a ruha, hogy cipzár nélkül is simán fel-le tudom venni, mennyire jelent jót... Mindegy, itt jön majd be a képbe az, amiért tulajdonképpen a tanfolyamra járok, hogy hogy lehet a "tulajdonképpen nem vészes"-ből "wow, ez tökéletesen illik rád!"-ot varázsolni.

Most először voltam a Csepelre kiköltözött Barba Negrában is, mert újra koncertezett a Foo Lighters (szomorú, hogy majdnem tökéletes volt a lineup, Foo Fighters-Chili-Linkin, csak ez a Linkin tribute nem *az* a Linkin tribute, bár így legalább nem kellett késő estig maradnom és HÉV-vel hazakeverednem), az ő fellépésük volt a kisebbik nosztalgia-faktor, a nagyobbik pedig a két héttel ezelőtti Made In Debrecen-ről mindenhol szembejövő képek. Annyira sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, mert igaz, hogy csak 20 percre, de láthattam volna az egyetemista korszakom legkedvencebb együttesét, a volt gitártanárom új zenekarát, rengeteg rocksuliból ismerős arcot különböző kombinációkban... mondjuk április 15-én lesz majd Jurij Pesten, az egy hasonló kaliberű időutazás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése