2023. május 2., kedd

Good enough

 


Úgy érzem, most állok a csúszda legtetején, még veszek egy mély levegőt, és mindjárt indul a májusi őrület- holnap hajnalban repülünk (tegnap egész nap csak mostam és felhajtottam és átalakítottam, de ahogy most áll a helyzet, kb. két hétre elegendő ruhát viszek Barcelonába, feltéve, hogy tényleg az ígért napsütéses 22 fok lesz, és nem kánikula vagy viharok), a következő héten lesz tesóm esküvője és (a második) babaváró bulija, az azutáni hétvégén pedig B. tesójáék+unokahúga (oké, technikailag úgy is hivatkozhatnék rá, hogy a keresztlányom, csak ezt még mindig intenzíven szoknom kell) jönnek fel látogatóba... és ha a pünkösdi hosszú hétvégébe bele tudjuk csempészni valahogy B. szülinapi wellnesshétvégéjét, akkor már el is telt a hónap (és összeesés helyett, ha minden jól alakul, mehetek egy helsinki-i frontendes konferenciára június elején). 

A hétvégét egyébként B. családjánál töltöttük, és egyrészt büszke vagyok az önuralmamra, most valahogy nagyobb zenben hagytam elsuhanni mellettem az anyukája megjegyzéseit, másrészt viszont bevált a tippem, ha nem én robbanok, akkor B. fog (egyébként teljesen jogosan, amikor egy fél napon belül ötödjére hallgatta végig, hogy "na, nem jött meg a kedved, naaa, nem szeretnétek ti is??", csak mert volt egy darab baba, B. unokahúga, a társaságban. A kérdésre az igazi válasz egyébként egy kollektív "nem, köszi"- erre a korlátozott időtartamra szeretjük körberajongani, tényleg cuki, de őszintén, továbbra is 0%-ban érzem azt, hogy feltámadnak az anyai ösztönök, sajnos belőlem ezeket gyárilag kihagyhatták). 

Még nagyon csak gondolatkísérlet szintjén, de elkezdtük tervezgetni az esküvőt (oké, B. romantikusan megosztott velem egy "Esküvő" című to do-listát... ami 100%-ban jobban passzol hozzám/hozzánk, mint akármilyen romantikus lánykérés), és részben emiatt rájöttem, hogy valószínűleg itt az ideje kicsit kibővíteni a baráti körömet, mert az elmúlt évek krízisei, járványhelyzete és elszigetelődése eléggé megtépázta (az a két kis csoport ember, akit egyébként nagyon szeretek, szerencsére még megvan, de az online kapcsolattartás is kezd egyre lazábbá válni, a személyes találkozások pedig kifejezetten ritkák). Egyelőre idáig jutottam ezzel a témával, de reggel ott várt egy üzenet, hogy valaki rámírt gofrendly-n (amikor anszki mesélt róla, és tervezgettük a saját barátkeresős appot, regisztráltam, főleg kíváncsiságból és leendő-konkurencia-felmérés miatt, de ez már évekkel ezelőtt volt, és azóta nem is történt ott semmi), szeretem az ilyen egybeeséseket (és legalább emlékeztetett rá, hogy akár én is kezdeményezhetnék ilyesmit, bár lehet, hogy már csak külföldön). 

2 megjegyzés:

  1. Hú tényleg eseménydús időszak ez. Jó kirándulást Barcelonában!
    Gratulálok a megosztott Esküvő to do listhez (aka. lánykérés 2023-ban 😀). Izgalmas dolgok nagyon.
    Milyen szupi hogy feléledt az alkalmazás! Csak kívánnod kellett egy új barátot és kaptál egy üzenetet. Ez tényleg nagyon jó. Ha a végén barátság is lenne belőle, akkor lenne csak igazán jó sztori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és köszi <3

      A barátságot meglátjuk, de múlt pénteken összefutottunk és beszélgettünk egy elég jót, szóval a kezdet ígéretes :)

      Törlés