2023. május 28., vasárnap

Weekend whatever

 


1. hosszas, titokzatos háttérmunkálatok után péntek délután kaptam meg az okét a finn frontend-konferenciára, úgyhogy villámgyorsan lefoglaltam a repjegyeket, de belépőm és szállásom még mindig nincs- remélhetőleg kedden majd ezek is megoldódnak (olvasóknak a szokásos kérdés, ha bárki tud bármi jót Helsinkiben, amit érdemes megnézni, írjatok :)

2. második itthoni próbálkozásra is sikerült meglepően hullámosra szárítanom a hajam, mégis "meh"-nek érzem, amikor ránézek a tükörben (és állandóan ránézek, mert szuper szokatlan így), de rájöttem, hogy valószínűleg csak túl sok tökéletes Instagram-göndör-hajat sikerült benyelnem az elmúlt héten (nagyon könnyű elveszni a Curly Girl-fekete lyukban)

3. a hétvége sikerélménye(és bizonyíték, hogy mégse volt teljesen felesleges a sok évnyi gitártanulás): miután megtaláltam a hangnemet, le tudtam kottázni egy, a fejembe ragadt dal intródallamát szintin, pedig régebben a még aktívan gitározós időszakban is megszenvedtem ezzel (úgyhogy B. nagy örömére most ugyanazt a fél percnyi dallamot játszom újra és újra)

4. még nem tudom eldönteni, hogy szeretem-e ezt az új art journal-füzetet, ahol négylaponként váltják egymást a különböző színek, pedig már majdnem betelt - az biztos, hogy ad egy extra inspirációt, de pont mire ráéreznék, hogy kell bánni a bézs háttérrel, már jön is a fekete (asszem, legközelebb olyat veszek majd, ami egyszínű, lehetőleg szürke, mert az volt a kedvencem mostanában). Mindenesetre már beláthatóan közel van a kihívás vége, ez a fenti oldal a 94/100.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése