2023. június 6., kedd

Inbetween again

 


Holnap indulok Helsinkibe, és normál esetben a mostaninál sokkal jobban rá lennék pörögve (meg jobban felkészültem volna), de kiderült, hogy teljesen hibás volt a múlt heti "á, már nem vagyok beteg, csak vissza kell valahogy nyerni az energiámat, szóval megyek akkor is, ha épp szuperfáradt vagyok"-taktikám, és vasárnapra sikerült visszacsúszni a torokfájásba/megfázásba. Azóta megittam a világ összes gyömbérteáját és beszedtem minden vitamint a kezem ügyében, kicsit javult is a helyzet, de az állóképességem még mindig nulla, és csak reménykedek, hogy a hideg finn nyár nem fog rontani rajta... 

A hétvége mindenesetre szuper volt, csütörtökön visszatértem jógára, és az egyhónapos kihagyáshoz képest nem is volt annyira fájdalmas (fizikailag bírtam, inkább fejben volt nehéz belassulni), pénteken (amikor még a "nem vagyok beteg, csak fáradt, ami nem kifogás"-szakaszban tartottam) átugrottam az esti múzeumkerti Jurij-koncertre, szombaton piknikeztünk és kiskacsákat néztünk az Orczyn, este pedig elcsíptem a War on Drugs-koncertet livestreamen a barcelonai Primavera-fesztiválon. Közben véget ért a 100 napos art journal-kihívás, véget ért a Barry, véget ért a Ted Lasso, és ezzel + a bujkáló betegséggel együtt elkapott egy totális elveszett-kiüresedett érzés-spirál, ami néha jobban a háttérbe szorul, de egyelőre nem megy sehová (az utazás lehet, hogy kizökkent belőle, de nem vagyok biztos benne, hogy mennyire fogok tudni ráhangolódni). Nem tudom, mire lenne most szükségem, pihenni-feltöltődni nem igazán tudok, de amíg el nem múlik ez a fáradt/beteg állapot, addig nem túl sok választásom marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése