2023. július 11., kedd

... algorithms taking control


A hétvégébe sikerült minden létező lányos programot belezsúfolni- szombaton lánybúcsún voltam többek közt a Sky Gardenben, és komolyan elgondolkodtam rajta, hogy nekem is kellene egy polaroid fényképező (kicsit aggódtam előtte, de teljesen jó volt a hangulat ahhoz képet, hogy a menyasszony volt az egyetlen közös pontunk, rajta kívül senki nem ismert senkit a társaságból- a Városligetben sikerült annyira elbeszélgetni az időt, hogy majdnem lemaradtunk az asztalfoglalásról, és 1 után értem haza úgy is, hogy az utolsó programpont Budapest Parkot már nem vállaltam be). Vasárnap anyával és tesómmal stílusosan az Anyám szerint-ben reggeliztünk, és megnéztük ezt a vintage turkálót, ahol a szokásosnál sokkal jobb arányban találtam olyan ruhákat, amik tetszettek, és egy inget, egy szoknyát és egy kiskutyás alkalmi ruhát haza is hoztam. Mondjuk olcsó nem volt, és a ruha inkább projekt, de augusztusban akarom majd felvenni, addigra talán sikerül megszabadulni a válltömésektől... Ehhez aztán hozzácsaptam a hétfő délelőttöt, és kimentünk a Palatinusra - igaz, így tegnap este 10-ig kellett dolgoznom, és leolvadt az agyam, de azt hiszem, összességében megérte, a hullámmedencébe legszívesebben beköltöznék, és végre megettem az idei első sajtos-tejfölös lángost. A lakásban pont az elviselhető határán imbolyog a hőmérséklet, délutánonként inkább átköltözök kávézókba, de aludni még pont tudunk, és már belátható közelségben van a Bánkitó két napja (légkondi mondjuk valószínűleg az ottani szálláson sincs, de eléggé bent leszünk az erdőben, hogy kellemesebb legyen, mint itt).

A fenti GIF-re pedig nagyon büszke vagyok, pedig nem volt nehéz összerakni, de ma reggel annyira gyorsan és simán összeállt ez az oldal a szöveggel együtt, hogy kíváncsi voltam, milyen lenne ezt folyamatában megjeleníteni, és nem csak a végeredményben- ez hozzá a háttérzene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése