2023. július 14., péntek

Electric

 


Egész jól sikerült a tervem, korán keltem, és már 8-kor a gép előtt ültem, hogy a délután 2-es indulás ne tűnjön annyira vészesnek. A kedvenc koreai naptejem, amit az esélytelenek nyugalmával rendeltem szerda este (és vettem mellé egy átmeneti megoldást is a dm-ből), még pont ideért ma délelőtt. A hibajavítás, amibe abban a tudatban kezdtem bele, hogy a csapat nálam sokkal profibb tagja se találta meg az okot (és kora délután amúgy is lelépek, a tényleges munka úgyis hétfőre marad), készen van. A főnökömmel beszélve kiderült, hogy mi is történt azzal a csapattagunkkal, aki a munkahelyre látszólag egyáltalán nem jellemző módon egyik napról a másikra tűnt el "közös megegyezéssel", és hogy kevésbé random és váratlan volt ez a folyamat, mint amilyennek kívülről tűnt (és nagyon szeretem, hogy 1. simán meg lehet beszélni egy ilyen témát 2. ismer már annyira, hogy hozzátette, nekem nem kell aggódnom semmi ilyesmi miatt, anélkül, hogy erre külön kérdeznem kellett volna).

Ruhák összekészítve, haj megmosva és hullámosodik. Amennyire csak lehetséges, készen állok a Bánkitóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése