2023. július 21., péntek

Glimmers

 


Oké, rászoktam az aloldal-gyártásra, és ahogy a Zenébe szedtem össze többek közt azt, hogy milyen koncerteken voltam idén (és még kik azok, akikre mindenképp szeretnék eljutni), kicsit meglepődtem rajta, hogy mennyire hosszú lett a lista- valószínűleg több, mint az elmúlt 3 évben összesen. Érezni nem érzem, még mindig eléggé tombol bennem a bezártság utáni FOMO, de pont ezért is jó őket egyben látni, és kicsit tudatosítani azt, hogy ez most már egy másik időszak, és újra megtalálhatom az egyensúlyt...

Úgy néz ki, a növényeink közül egyet sikerült megmentenem, a korábbi drámai sárgulós-levélledobálós korszaka után most zöldül, és még új levélkezdeményei is vannak, sőt, a belőle levágott hajtás is elkezdett kigyökerezni, pont amikor kezdtük feladni a dolgot. Nem mondom, hogy valaha is jó leszek ebben, de most már lett rendszerem az öntözésre (és odafigyelek, hogy ne álljanak a vízben), és már emiatt az egy aprócska változtatás miatt is látványosan jobb a helyzet.

Új lendületet kapott a varrás-projekt is- szerda délután jött el az a pont, hogy végképp elegem lett a kanapén fekve túlélésből, és belekezdtem a legegyszerűbb ruhadarabba, amit a Burdában találtam (gumis derekú rövidnadrág, amihez végre felhasználhattam a tavaly nyár óta őrizgetett wax print-anyagok közül egyet). Nagyon nehezen kapott el a lendület, valahol a szárak összevarrásánál, de gyorsan haladtam vele, és technikailag már kész is, és teljesen vállalható (a méret nem stimmel, úgyhogy valószínűleg még egy átalakítás-kör is kell, mielőtt hordhatom, de legalább most már van kedvem ezzel foglalkozni).

Már nyár eleje óta tervezzük, hogy egy héten át leköltözünk B. családjának a mádi nyaralójába, és onnan fogunk dolgozni (a durva forróság idején nagyrészt ez tartotta bennem  a lelket), és bár nagyon nehéz volt olyan időpontot találni rá, amikor nincs ott senki más, és mi is ráérünk, úgy néz ki, a jövő hét lesz ez a hét, sőt, vasárnap már le is mehetünk (B. anyukája pedig hétfőn jön majd, elvileg csak egy éjszakát marad, hát... meglátjuk). A net biztos, hogy borzalmas lesz, de legalább a munkán kívül megpróbálhatok offline maradni, reggelente a kertben jógázni, munka után a dézsában ázni egy fröccsel... elég jól hangzik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése