2023. július 28., péntek

Missing out

 

Elisa Jeanne, Unsplash

Na, végül pont annyi ideig sikerült igazán betegnek lennem vasárnap, hogy ne merjünk elindulni Mádra- azóta is a határon billeg, betegszabit pont nem vettem ki miatta, de már megbántam, és látszólag tegnapra teljesen elpárolgott, viszont mint kiderült, a (múlófélben levő) gyomorvírus és a jóga szörnyű kombináció, úgyhogy megvolt életem első olyan jógaórája, amikor még a relaxáció alatt is csak arra tudtam koncentrálni, hogy legyenmárvége... 

Közben megvolt a Middlemist Red "meghatározatlan ideig szünetelés" előtti legutolsó koncertje a Művészetek Völgyében, és nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott... sose gondoltam volna, amikor pár éve eldöntöttem, hogy több magyar zenét akarok hallgatni, hogy ennyire gyorsan ennyire megszeretem őket, de már a legelső alkalom, amikor élőben láttam őket (a Fran Palermóval közösen a Budapest Parkban) is nagy élmény volt, a tavalyi Bánkitónak is ők voltak a fénypontja, és nagyon reménykedek benne, hogy pár év múlva azért még összeállnak majd.

Amúgy egész jól kihasználtam, hogy be vagyok zárva itthonra, sikerült megvarrnom két olyan rövidnadrágot is, ami teljesen vállalható (ez a videó rengeteget segített a maximalizmus elegendésében, jó volt látni, hogy más kezdők is ugyanúgy megszenvednek azzal, hogy bármi hordható kerüljön ki a kezeik közül...) Azt még mindig nem tudom, hogy a s.k. alkalmi ruhát képes leszek-e megugrani ennyi idő alatt, jövő vasárnap már keresztelő, és kicsit meredek ehhez a tanulási görbe, de még nem adtam fel minden reményt (főleg, mert venni se tudom, hogy tudnék-e bármit is, a múltkor gyorsan körbenéztem a Westendben, a ruhaboltok kínálata a szokásos katasztrófa).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése