2023. augusztus 19., szombat

Moodboard

 

Renáta-Adrienn, Unsplash

Gyűrű megrendelve, anyakönyvi hivatalban időpont lefogalva (másik kerületben, mint eredetileg szerettük volna, és pont a legutolsót szereztük meg a tervezett napra, de a 11.kerület, ha nem is annyira szép maga a helyszín, talán jobb is étterem-szempontból), ma reggel még írtam egy részletes listát a teendőkkel és határidőkkel, most összerakom ezt a bejegyzést, utána azt hiszem, elengedem az esküvő-témát, minimum jövő hét végéig.

A gyűrű: abban biztos voltam, hogy nem a klasszik karikagyűrűt szeretném, és nem világítóan sárga aranyból, aztán végül B.-vel közös nézelődés után ez lecsiszolt-geometrikus fazon tetszett a legjobban mindkettőnknek:

Vadjutka

... ehhez nagyon hasonló lesz a miénk is.

A ruha: minimalista, len, hivatalosan krémszínű (=nem vagyok benne brutál sápadt) és midi (=156 centisen tökéletes majdnem-földig-érő  hossz).

Reserved


Haj, smink, ékszerek: mostanra pont tökéletesen hosszúra nőtt a hajam, és még mindig nagyon élvezem, hogy hullámos, szóval valószínűleg csak simán kiengedve lesz, és a sminkelést is megoldom, valamilyen minimalista-bronzos irányvonalon (szerencsére a tökéletes piros rúzs már megvan hozzá). Annyi csak a kérdés, hogy kontaktlencse vagy szemüveg, de addig még próbálgatom a ruhát+sminket mindkét verzióval, és meglátom, melyiknél jobb az összhatás. Ehhez hasonlót szeretnék, kicsit hangsúlyosabb rúzzsal:

Pinterest

Csokor: Én elég semleges színekben leszek, B. viszont egy acélkék öltönyben, amihez valószínűleg jól fog kinézni a narancssárga/terrakotta, úgyhogy ez volt a kiindulópont, meg nézelődés közben megtetszettek a szárazvirág-csokrok, valami ilyesmi klassz lenne:

Pinterest

Meghívó: ez az, ami végképp csak hab a tortán, eredeti verzió szerint gyorsan összedobtam volna Canvában, és e-mailben küldtük volna el mindenkinek, de pont ez az a része, amivel egyébként szívesen foglalkozok s.k. formában is (meg összesen 6 darabra lesz szükség belőle), úgyhogy a szöveg nagy részét nyomtatjuk, a nevünk és a dátum kalligráfia és vízfesték, valami ilyesmi összhatással, csak kicsit sárgább-narancssárgább színekkel:

Pinterest

4 megjegyzés:

  1. aaa nagyon szuper minden!! ez a színvilág annyira szép (a virág, meghívó). egyik ismerősömnek volt őszi esküvője, minden csokor, virágdísz őszi színekben pompázott. Csodálatos volt...
    (én kontaktlencsére szavazok hihi... én azért nem szeretem a szemüveges képeket, mert egyrészt folyton változik a szemüvegdivat és 5-10 év múlva a szemüveg esetleg kilóg az összképből, míg minden más időtálló egy esküvői képen. meg hát az ember gondosan összeválogat mindent hogy esküvői stílus legyen, de a szemüveget a hétköznapokban is hordja, ezért nekem az általában nem illik az összképbe. De én szemüvegesként nem szeretem a szemüvegemet, úgyhogy azért is vagyok "szemüvegellenes")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi <3 nekem amúgy is ez az őszi a kedvenc színvilágom (meg a színtípusom is sötét ősz, szóval a ruháim nagy része is ilyen), mázli, hogy októberben lesz az esküvő :)
      Szemüveg: teljesen megértem, nagyon sokáig én se szerettem a sajátomat (és csak kontaktlencsében mentem nyilvános helyre), de az elmúlt pár évben már átálltam rá, megvan a tökéletes keretforma, és csak nagyon ritkán vagyok kontaktlencsében, kicsit idegenebb úgy az arcom... de praktikus okokból valószínűleg tényleg marad ez.

      Törlés
  2. A szemüvegnél tartsd szem előtt (hihi), hogy elég nehéz lesz fotózni úgy, hogy ne csillanjon be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos :) Mondjuk B.-n úgyis lesz szemüveg, de akkor legalább egyikünk egyszerűbbb eset lenne :)

      Törlés