2023. augusztus 21., hétfő

Half-vacation

 


Második próbálkozásra már sikerült, tegnap megérkeztünk Mádra egy nem-is-olyan-elviselhetetlen vonatút után (és B. szülei szuper rendesek voltak, az apukája behozott minket autóval Szerencsről, az anyukája megmutogatta a telepakolt hűtőt, és aztán indultak is haza... mondjuk szerdán vissszajönnek majd, szombaton pedig B. tesójáék ugranak majd át, de így is lesz összesen 4 napunk kettesben). Azt mondták még indulás előtt, hogy számítsunk rá, hogy az egyik környékbeli cica beugrik majd este valami kajáért, de a cica konkrétan beköltözött, este végig köztünk dorombolt, amíg néztük a dombok felett elsötétedő eget és lassan felbukkanó csillagokat; és amikor felkeltem, már szemrehányóan nyávogva várt a konyhaajtó előtt. 

Nagy tervekkel indultam, hoztam jógaszőnyeget és futócipőt is, de arra nem készültem, hogy nap közben itt is pont ugyanolyan a kánikula, mint Pesten... meditálni viszont már reggel már a hátsó kert lépcsőin meditáltam (és csak reménykedek, hogy nem égett le az árnyékból kilógó vállam). Nem lesz könnyű rávenni magam nap közben a munkára, az biztos (meg azt se tudom, a mobilnet mennyire fogja bírni, egyelőre nem vészesen lassú), de péntekre megpróbálok szabit kivenni, és az estéken is körül tudunk nézni a faluban és a környékén. A csapat fele amúgy is szabin lesz, szóval remélhetőleg ehhez igazodik majd a tempó, és nem kell semmi világmegváltó dolgot csinálnunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése