2023. augusztus 30., szerda

It's not the waking, it's the rising

 

Vitalii Onyshchuk, Unsplash

Azt hiszem, a mostani lelkiállapotomat elég jól összefoglalja, hogy tegnap este (a magamnak tett ígéret ellenére) még ránéztem a céges e-mailekre, nyilván előkerült egy probléma, ami miatt kétszer felébredtem éjszaka, és egészen reggelig rágódtam és stresszeltem rajta, hogy hogy fogom megoldani... utána 9:10-kor ideültem a géphez, és 9:30-ra már kész is volt. És mostanában elég sok ilyen kört futottam már, nem tetszik (mondjuk az is hozzájárul, hogy csapatilag nagyon nem voltunk hatékonyak az elmúlt két hétben, a hétfői retrónak elég nyomott volt a hangulata).
Kis lépések külföld felé: B.-nek megvan az első lefixált angol interjú-időpontja! Egyelőre csak egy 30 perces HR-es beszélgetés, majd hétvégén gyakorlunk rá egy kicsit, és aztán hátha... Októberben pedig megyünk közösen is megnézni Helsinkit, viszont B. bedobta, hogy C-tervnek akár Bécsben is gondolkodhatnánk, ahol a mostani munkahelyének van egy irodája (a német nyelvterületű helyeket eredetileg miatta zártuk ki, az iskolai német nyelv-traumák miatt a közelükbe se akart menni). Ennyi hátránya van annak, hogy viszonylag kötöttségek nélkül nézelődhetünk (oké, igazából majd akkor, ha B.-nek is meglesz a remote munkája), mindig bukkannak fel újabb és újabb verziók, de remélhetőleg lassan letisztulnak majd.

Egyszerre készített ki a hét első napjának forrósága és vagyok szomorú a nyár vége miatt, megint azt érzem, hogy nem használtam ki (pedig... augusztus eleje óta a mostani lehet az első hétvége, ami nincs telezsúfolva programokkal). Végignéztük a Good Omens 2. évadát, kifejezetten "meh" volt (és a rajongók kicsit hasonlóan reagálnak rá, mint a Ted Lasso utolsó évados színvonal-zuhanására, és mindenféle bonyolult elméletet olvastam már arról, hogy ez miért így volt zseniális), de legalább rájöttem, hogy a kedvenc BBC-verzióm fent van audible-n, úgyhogy most azt hallgatom, hogy kiegyensúlyozza.
A majdnem egy éve stabilan tartó telefontokom pedig pont Mádon kezdett szétesni (mindenesetre telefontok ide vagy oda, óriási megvilágosodás volt, hogy ha a lehető legkisebb a mobilom, nem fogom nonstop elejteni), és mióta láttam, hogy saját fotó alapján is készítenek, azóta szeretnék egyet a saját kollázsommal, lassan ideér a GLS-futár, és kiderül, milyen élőben (sose lehet tudni, a s.k. póló akkora csalódás volt, hogy már nem élem bele magam, de azért szuper lenne, ha viszonylag színhelyesen és pixel-mentesen meg tudnák csinálni). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése