2023. december 3., vasárnap

November/december

 


November

Hát... finoman szólva nem volt a legjobb, örülök, hogy vége (ami nem azt jelenti, hogy készen állok a decemberre, de az eddigi stabil nulla karácsonyi hangulatom most hétvégén feljebb kúszott kb. 2-re). A munka miatt extrém sokat stresszeltem, egész addig, amíg nem lett nagyobb probéma is, amin aggódhatok; B. pedig egy villámgyors kiválasztási folyamat után megkapta a bécsi melót, de végül nem fogadta el.

Életmód szempontjából nagyon hullámzó volt az összkép, örülök, hogy kétszer is eljutottam jógára (de az zavar, hogy az elmúlt hetekben nem), és volt, amikor rengeteg sporttal próbáltam ellensúlyozni a szorongást, meg olyan is, amikor végtelen játékkal és evéssel. Két olyan újdonságot is bevezettem itthon, ami egyelőre úgy tűnik, bevált és maradhat: az egyik, hogy kovászt nevelgetek, és szorgalmasan sütök is belőle (egyelőre császárzsömlét és pitát, de ezt a zsömlét is ki szeretném próbálni), a másik pedig a nagy mennyiségben főzött szálas gyümölcstea (elsősorban nem magam miatt, én teljesen jól ellennék a sodastreames buborékos vízzel az idők végezetéig, B. viszont nagyon sok kólát iszik, ami ellen újra és újra fellángoló elszántsággal próbálok tenni valamit).

Dolgok, amiket most csináltam/kóstoltam először:

- mogyoróvajas hambi
- cubano szendvics
- házi készítésű empanada
- avocado toast
- mell-szűrővizsgálat
- fizetés nélküli szabadság
- kirándulás Zebegénybe
- Blogvember :)

Amiket szerettem:

- Tudatos önegyüttérzés-munkafüzet (egész szépen haladok vele, és sokat segített a mélypontokon)
- végre ráhangolódtam a Bear 2. évadára
- a Fingernails-t végignéztem, de csak szerettem volna szeretni
- új Pluralone-minivideók, még ha szomorú alkalomból is
- új Samurai Drive-dal

Tervek decemberre:

- sk. adventi naptár és adventi "koszorú" - tegnap hatékony délutánunk volt, és mindkettőt összeraktuk (a naptár Tiger-es, csak mi töltöttük fel cukormentes édességgel), a koszorúra nagyon büszke vagyok, szinte egy az egyben sikerült hozni a Pinterest-inspirációt
- a karácsonyi extra költségekkel együtt is egy kicsit átláthatóbbra és tervezettebbre alakítani a mindennapi pénzügyeinket (a nulladik lépést már megtettük, és összegeztük a novemberi kiadásokat, kiborító, hogy mennyi megy el kajára)
- legalább 1* Városligeti Műjégpálya
- legalább 1* karácsonyi vásár
- Anna-ihlette közös családi karácsonyi sütisütés
- családi Irie Maffia-adventi koncert
- December Daily-art journal füzet
- minimalista karácsony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése