2023. november 30., csütörtök

Blogvember - 28 (és zene)


Van egy céges Slack-csatorna arról is, hogy ki milyen zenére van rákattanva éppen, de csak nagyon ritkán küld bele bárki bármit, és még ritkábban reagál valaki rá, szóval viszonylag gyorsan elcsendesedett, de tegnap meghallgattam a  dalt, amit a projektmenedzser dobott be (neki egyébként már bizonyítottan jó az ízlése, ha egyszer nem linkelte volna, akkor most nem ismerném az egyik kedvenc filmzene-albumomat) és nem csak hogy szinte az egész album tetszik, de a Spotify szuper asszociációkat mutatott ma reggel ebből kiindulva, végre kicsit frissülnek a szokásos köreim!

Tegnap egyébként kijött a Spotify wrapped, és most még kicsit meglepőbb volt, mint általában szokott lenni - igen, nyáron volt egy Foo Fighters-centrikus időszakom az új albumuk miatt, de nem gondoltam volna, hogy ez annyira sokat jelentett, hogy ők az idei top együttesem, arra pedig nem is nagyon emlékszem, hogy a második helyezett Linkin Parkot futáson kívül egyáltalán mikor vettem elő (oké, amúgy lehetnék hipszter és mondhatnám, hogy a bakelitlemezeimet nem számolja, és ez torzítja a végeredményt... mostanában annyira sokat nem hallgattam őket, de az simán lehet, hogy a Platon és a Carson Coma is emiatt maradt ki/csúszott lejjebb). A három legtöbbet hallgatott dal viszont elég jól leírja a mostani időszakot:



4 megjegyzés:

  1. Nagyon vicces együtt így ez a három szám :))
    És te hány perc zenét hallgattál? És melyik város lett a zenei városod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 42.489 percet, és nem túl izgalmas módon Budapest a városom (legalább meglett az eredménye annak, hogy visszaszoktattam magam a magyar indie-re pár éve:)
      És neked?

      Törlés
    2. Szerintem izgi a Budapest - mutatja hogy jól működik a statisztikájuk, nem csak random a dolog.
      Én már nem nagyon hallgatok zenét. Főleg podcastokat szoktam, illetve Jack használja a spotimat. A Rolling Stones top 500 album "kihívást" még most is csinálom, lassan a felénél járok... éppen emiatt a zenehallgatási stílusom Hypnotist lett, aki az elejétől a végéig végighallgatja az albumokat :)
      A város pedig egy nagyon random Bozeman nevű amerikai kisváros lett.

      Törlés
    3. Nekem is ez lett a zenehallgatási stílusom, annyi jó új album jött ki idén, és próbáltam egyet egészben, többször meghallgatni, mielőtt továbblépek a következőre :)

      Törlés