2023. november 21., kedd

Blogvember - 20

 


Kicsit megcsúsztam, mert a tegnapi nap nagy részét a kanapén töltöttem, egy puha takaróba burkolva, Slime Rancher-t játszva (végre sikerült B. évek óta tartó küldetése, és rá tudott venni, hogy kipróbáljam egy PS-játékát). Nagyon durva, hogy néha milyen egyszerűen tudnak működni dolgok, amiket amúgy fejben szeretek túlbonyolítani (szükségem volt segítségre-kértem segítséget-kaptam segítséget). 

Mára azért van pár izgalmas küldetésem (azon kívül, hogy ne szedjem szét a fejem belülről a szorongással), írnom kell egy osztrák könyvelőnek, hogy legalább egy nagyjábóli képünk legyen arról, mennyi maradna a fizumból a Bécsbe költözés után (meg hogy egyáltalán működik-e ott az az egyéni vállalkozói verzió, amit én csinálok), és a kovász is szépnek és késznek tűnik, úgyhogy 1hét+ etetés után itt az ideje, hogy megpróbáljak sütni vele valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése