2023. november 1., szerda

Blogvember - 01

 


A körülményekhez képest egész jól sikerült a tegnap esti Halloween - azért mielőtt lecsukhattam volna a laptopot, még volt egy nagyon fura csapatmeetingünk, talán most először akasztott ki komolyan a mostani munkahelyem (van pár korábban felmerült probéma a teljesítménnyel/sebességgel kapcsolatban, de dolgozunk rajta, és egy ideje javuló tendenciát is mutat- ehhez képest, ha jól értettem, most azért van világvége-hangulat, mert a cég többi része úgy érzi, hogy mi vagyunk a probléma, de nem teljesen értem, hogy ezen hogyan akarunk vagy tudunk változtatni... kivételesen ez most inkább tűnik politikai helyezkedésnek, hogy bizonyos eredményekért, vagy a hiányukért ne más területek legyenek hibáztatva).

Végül minden frusztrációmat beleadtam a tökfaragásba, szerintem kivételesen jók lettek idén (a jobb oldali az enyém, eredetileg nagyon szerettem volna olyan laposabb és kicsit formásabb verziót, mint B.-é, de aztán faragáskor kiderült, hogy ilyen kis felületre nehéz jó mintát találni, úgyhogy már nem bánom, hogy maradtam a hokkaidónál).

A sütőtökös pite kevésbé lett nyerő, de ez volt az első próbálkozásom vele, és vannak ötleteim, hogy tudnám finomítani (vagy lehet, hogy egyszerűen csak finomabb sült tököt kell használni kiindulási alapnak, mert a mostani elég ízetlen volt, és emiatt a töltelék is jellegtelen lett) - ezt a receptet használtam kiindulási alapnak, az édesítőt kihagyva, és egy kis extra darált pekándióval a tésztában.

Ma eredetileg családi program lett volna, de végigadogattak egymásnak egy betegséget, amiből jó lenne kimaradni, úgyhogy valószínűleg ez jövő hétre marad, ma pedig, miután befejeztem ezt a bejegyzést, és elolvastam a többiekét, elszakítom magam az internettől, és kimegyek valahová színes őszi faleveleket nézni, meg befejezni a hangoskönyvet, ami megmentett a 3 órás hazafelé repülőúton a teljes unalomtól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése