2023. november 11., szombat

Blogvember - 11

 

Ez a fenti a szürke füzetem legutolsó oldala, de ma eljutottam az új helyre költözött Úristen, festek!-be (szerencsére maradtak a lakástól sétatávra is elérhető távolságban, de azért eléggé meglepődtem, amikor az eladó azt mondta, hogy már augusztus eleje óta itt vannak, azt hittem, pár hete jártam ott utoljára, és nem 3 hónapja...), és megvan az utánpótlás, sőt, a füzet világosbarna és a zöld verzióját is megtaláltam- komoly önuralommal csak a barnát hoztam el (de azóta is gondolkodok rajta, hogy hétfőn visszamegyek a zöldért is). 

A délelőtt hátralevő része a továbbra is teljesen sikertelen bakancsvadászattal telt, csak most a Premier Outletben (mindegy, most már tudom, hogy Timberlandből is 38-as kell, és megrendelhetem online), meg a Benettonban próbálgattam fel különböző sütőtökszínű ruhadarabokat, egy pulcsi végül jött haza velem, úgyhogy hátha megtört a "sehol nem tudok ruhát venni"-átok (most már csak vigyáznom kell rá, sose volt még csak kézzel mosható gyapjúpulcsim). És egy extra sikerélmény: mióta csak a 75+-os étcsokikat ehetem, hiányzott a narancsos Lindt, most viszont végre lehet kapni egy olyan verzióját, ami, ha nem is teljesen cukormentes, de belefér, és nagyon finom is.

A hétvége hátralevő részében jó lenne már tényleg pihenni is, de nagy terveim vannak: életre akarok kelteni egy kovászt (2020 környékén volt egy kovászos kenyér-sütő időszakom, de akkor nem a nulláról kezdtem), és valahogy beilleszteni a mindennapokba az életben tartását, hogy megúszhassuk a napi teljes kiőrlésű péksüti-vadászatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése