2023. november 2., csütörtök

Blogvember - 02

 


... egyébként pont tegnap délután éreztem, hogy mintha végre kezdene oszlani az állandó kimerültség, de még egy ilyen lyukas közepű héttel se annyira egyszerű összeszedni magam. Szerencsére az egyik reptér-túlélési technikám az volt, hogy magazinokat vásároltam, úgyhogy legalább most egy időre el vagyok látva spanyol/portugál/német art journal-alapanyagokkal (vettem egy német nyelvű Flow-t is, aminél végre van esélyem megérteni a cikkeket, úgyhogy azt egyelőre nem szétvágni, hanem elolvasni akarom, de azért így is bőven van miből válogatni), és az ihlet is kezd visszatérni, már csak azt kellene eldöntenem, hogy szeretnék-e ugyanolyan útinapló-szerű oldalakat gyártani Barcelonához és Portugáliához, mint amilyeneket nyáron is csináltam (megörökítendő eseményekből/programokból/helyekből lenne bőven, csak most valamiért mindkét úton sokkal kevesebb prospektust, jegyet és csak a helyre jellemző egyéb papírt szedtem össze, és így kicsit nehezebb elkapni a hangulatot). 

Amihez még mindig szét vagyok esve, az a hónapértékelés, és főleg a következő megtervezése, de nagy vonalakban:

Október

Dolgok, amiket most csináltam először:
- férjhez mentem :) 
- vezetéknevet változtattam (... egészítettem ki B.-ével)
- laktam olyan hotelszobában, aminek a teraszáról rá lehetett látni a Sagrada Familiára
- repültem átszállással (... soha többet)
- voltam Portugáliában
- láttam az Atlanti-óceánt
- ettem wagyu burgert
- ettem csigát (... soha többet vol.2)

Amiket szerettem:
- B. (egyszerre szokatlan és klassz érzés a férjemként hivatkozni rá)
- Barcelona még mindig <3
- Parking Sótano - megint sok szuper étterem-élményünk volt Barcelonában, de ez még azok közül is kiemelkedett
- Light From Uncommon Stars
- fürdeni az óceánban

Tervek novemberre:
- visszatérni a rendszeres jógához
- visszatérni a rendszeres közösségi irodába járáshoz
- túlesni életem első mell-szűrővizsgálatán (már az időpont is lefoglalva)
- Middlemist Red-búcsúkoncert

2 megjegyzés:

  1. Ez olyan jó bejegyzés :) Jó ez az októberi lista, sűrű egy hónap volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! És igen, egy kicsit még mindig csak kapkodom a fejem, hogy mennyi minden belefért :)

      Törlés