2023. november 5., vasárnap

Blogvember - 05

 


Alszok, meditálok, futok és figyelem-terelek, mikor mihez van éppen energiám, meg persze azért továbbra is szorongok, ma egy extra adag sunday scaries-sel leöntve. Sokat segített volna, ha legalább a bakancsvásárlással lett volna egy kis sikerélményem, de sehol semmi, kénytelen leszek online rendelni, és nagyon reménykedni, hogy nem egy ugyanolyan rommá karcolt/karcolódó példányt sikerül kifognom, mint amit otthagytam az Office Shoes-ban (egyébként egyre nagyobb a kísértés, hogy 16 évesre visszahangolódva vegyek egy Martens-t, főleg, mióta láttam, hogy van ugyanolyan dínós-Basquiat-os, mint amilyen kitűzőt is vettem Barcelonában. Oké, gyerekcipő, de 37-es is kapható belőle, ami biztos, hogy gond nélkül feljönne a lábamra). 

A bakancsomon kívül még a tökéletes fehér körömlakkom is a portugál csapatépítő áldozatául esett (ez volt az egyetlen dolog, amit valószínűleg otthagytam a hotelszobában, amikor hajnali 5-kor kilopakodtam úgy, hogy lehetőleg ne ébresszem fel a szobatársamat), de legalább ezt könnyen sikerült pótolni, szerencsére a Catrice kínálatában felbukkant egy másik "nagyon világos, de nem hibajavító-jellegű"-árnyalat, ezt legalább hazahoztam, hogy ne legyen teljesen értelmetlen a plázában töltött délután.  

Teljesen kiakaszt minden utalás a közelgő karácsonyra, az egyetlen, aminek örültem ezzel kapcsolatban, hogy megjelent az Allee-ban a Stühmer szaloncukros pultja, sőt, egy új cukormentes íz is (fehércsokis-pisztáciás), amit nyilván le kellett tesztelnünk (finom, de meg se közelíti a legendás pekándiósat, amit azóta se lehet kapni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése