2023. november 22., szerda

Blogvember - 21 (meditáció)

 


Ma pont nem meditáltam (mert B. figyelemterelésképpen elvitt a Vaj-ba reggelizni), de egyébként 10-ből 9-szer része a reggelemnek, és ebben óriási szerepe van Chel Hamiltonnak és a Meditation Minis-nek, általában tőle választok valamit attól függően, mennyire tudok koncentrálni. Régebben próbáltam csak lenni magammal meg a gondolataimmal abban a 8 percben, amit erre szántam, de ezek a vezetett meditációk sokkal jobban működnek, csak azt sajnálom, hogy a hetente felkerülő új részeknek az az ára, hogy régebbiek viszont törölve vannak - egy-két régi kedvencemet mondjuk annyiszor végighallgattam, hogy szinte szóról szóra fel tudom idézni, de úgy mégse ugyanaz. (Alex Elle meditációival ugyanez a probléma, csak őt viszonylag nehezebb is megtalálni szétszórva youtube-on meg az Apple podcast appjában, és tőle is eltünedeznek azok, amiket nagyon szerettem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése