2023. december 31., vasárnap

Quick recap

 


Hiába volt nagyon eseménydús és izgalmas papíron 2023 (már összeszedtem a fotók alapján a "mi történt melyik hónapban"-listát), ahogy visszanéztem a képeket, túl gyakran jöttek az "emlékszel, itt mennyire fáradtak voltunk?", "aha, azon a héten is beteg voltam... meg akkor is... meg akkor is", "igen, július vége óta csak futunk magunk után" és "úristen, ezt hogy bírtuk végigcsinálni"-megjegyzések, meg a jövőre vonatkozóan egy ígéret magamnak, hogy ha a munkában a következő időszak is olyan lesz, mint az elmúlt két hónap, akkor nem maradhatok ott.

Amúgy meg:
- 5 külföldi út, ebből 3 olyan országba, ahol még sose jártam (Spanyolország, Portugália, Finnország); és kilenc magyar, fesztiválokkal, Dunakanyarral, családlátogatásokkal és esküvőkkel
- három esküvő, ebből egy a sajátunk; megszületett az unokahúgom, és keresztszülővé váltunk B.-vel
- a külsőmmel kapcsolatban a legnagyobb változás, hogy az évek óta tartó frizura-válságból kiszakadva május óta hivatalosan is hullámos a hajam, és nagyon szeretem; viszont idén szinte végig képtelen voltam magamnak ruhákat venni (és varrni is, de ezen legalább fogok tudni a jövőben változtatni), szerencse, hogy ez alól az egyik kivétel pont az esküvői ruhám volt
- belsőleg a legnagyobb áttörést Kristin Neff Self-compassion-könyvei hozták (és abbahagytam a terápiát, ami akkor egy jó döntés volt, de valaki mással és kicsit más fókusszal idén szeretném majd folytatni)
- a legjobb koncertélményem a Carson Coma Bánkitó-fellépése volt, legtöbbször (3) a Platon Karataev-et láttam, és nem sok új lemezt vettünk, de ebből egyet a Record Store Day-en, és egyet személyesen Platon Gergőtől :)
(a legtöbbet valószínűleg a Foo Fighters But Here We Are-ját hallgattam, de az év dala nálam a Feldobom a követ)
- a szükségesnél/ideálisnál sokkal kevesebbet csináltam azokat a dolgokat, amik pedig adtak egy szuper ritmust a hetemnek, és kicsit kimozdítottak itthonról, mint a közösségi iroda, a jógaóra vagy a konditerem
- viszont kis itthoni sikerélmények: július óta életben tartottam egy szobanövényt, és megmentettem egy másikat; november óta nevelgetek egy kovászt és sütök vele
- volt jópár dolog, ami nem hozta meg a várt eredményt, mint a varrótanfolyam vagy a céges csapatépítő, amit csak kibírtam valahogy, de nem élveztem... vagy, a nagy küzdelem, a külföldre költözés, ahol most talán elveszettebbek vagyunk, mint egy éve ilyenkor
- kreatív szempontból elég takaréklángon égtem, bár a külföldi utak fotózását nagyon élveztem, és az art journal is végig megvolt, sőt, egy 100 napos kihívást is végigcsináltam még év elején, és a varrással is léptem előre (rövidnadrágok, ing, övtáska), csak bőven nem annyit, amennyit szerettem volna, új dologba pedig nem igazán kezdtem bele

... a 23 for 2023-listáról pedig, ha rugalmasan kezelem, akkor 19 pont teljesítve, ami egyáltalán nem rossz arány.

2 megjegyzés:

  1. Ez a 23 for 2023 lista amúgy tök jó ötlet volt, és az is hogy a blogodon mindig elől volt. Az új évre is készítesz ilyet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szeretnék, bár egyelőre még nincs ihletem hozzá (mondjuk a tavalyi is év közben állt össze :)

      Törlés