2024. január 3., szerda

Possibility, not pressure

 

Michel Oeler, Unsplash

Nem mondom, hogy 100%-osan érzem az új évi lendületet (vagy akár azt, hogy mélyebben ki szeretném elemezni 2023-at, bizonyos részei még túl közeliek), nincs kedvem se tervezni, se célokat kitűzni, még év szavát választani se nagyon... viszont
- kell egy határidőnapló, mert a múltban ragadtam, és kézzel írok; most éppen random A/4-es papírokra jegyztelem a napi teendőlistát, és már nem túl hatékony (az elmúlt pár évben volt már CTO- Nincs idő rohanni, Anti-határidőnapló többször is, és Papetri is, ezt rendeltem újra)
- tavaly is nagyon szerettem a Pinterest-képekből összelegózott motivációs/inspirációs háttérképeimet, valahogy így sokkal könnyebben meg tudom fogalmazni, hogy mit szeretnék magam köré, és a legutóbbi még 2023 nyarához készült, úgyhogy ezt most frissítettem megfelelően téli hangulatúra
- most először (viszonylag) időben belevágtam a Yoga with Adriene 30 napos kihívásba, remélem, hogy végig is tudom majd csinálni

6 megjegyzés:

  1. Én idén váltottam a PlanAllra az Antihatáridőnaplóról, de így első ránézésre ez a Papetri még jobb lett volna... Jól értem, hogy minden héthez van pontrácso oldal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen (és ez nálam is szempont volt), cserébe a hónaptervezéshez nincs túl sok felület, de azt a tavalyiban nem is használtam túl sokszor.

      Törlés
    2. Ó, de jó! Észben tartom a jövőre nézve. A PlanAll tervezéshez nagyon jó, naplózáshoz nem annyira, nekem meg mindkét funkció kéne.

      Törlés
  2. Imadom Yoga with Adrienn videoit. A 30 napos kihivast teljes kezdokent csinaltam vegig es utana visszamenoleg is vegigcsinaltam egy jo parat, igy kezdtem el jogazni. Azota mas kedvenceim vannak de Adrienn az egyik legaranyosabb es legjobb joga oktato a neten. ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az durva, hogy teljesen kezdőként megcsináltad a teljes kihívást :) én is vele kezdtem még régebben, de még csak reménykedek benne, hogy eljutok a 30 nap végéig (tavaly asszem, 5-öt bírtam).

      Törlés
    2. Hat ize, covid volt… :) Egyszerubb pozzal helyettesitettem, ha valami nem ment, es buzgon hasznaltam a joga teglakat, az sokat segitett. Evekkel ezelott Pilates-eztem sokat, - de en igy is csak alapfokon tudok jogazni es vigyaznom kell a gerincemre, terdemre. Drukkolok hogy vegig tudd csinalni es hogy elvezd!

      Törlés