2024. január 23., kedd

Piece by piece

 

Jonny Gios, Unsplash

Mióta ezredjére is eldöntöttem, hogy (sokkal) több időt kellene offline töltenem, azóta újra fellendült a puzzle-k iránti lelkesedésem, egyelőre ez az egyik legjobb helyettesítő tevékenység (és még az is inkább előnynek tűnik, hogy a folyamatnak nincs olyan kézzelfogható végeredménye, mint a több doboznyi betelt art journal, vagy a fél fióknyi linóminta... nagyon szeretem ezeket is csinálni, de villámgyorsan felgyűlnek, és a rengeteg belefektetett munka után nagyon rossz érzés lenne kidobni őket, vagy akár csak szelektálni a kevésbé jól sikerülteket).
Egy kis próbálgatással rájöttem, hogy az 500 darabos az ideális méret, ha nem akarom sok napon át kerülgetni félkész állapotban (átmeneti megoldásként egy nagy ikeás képkeret hátulját használom asztalnak, ami nem szuper kényelmes vagy esztétikus, de B. már megígérte, hogy kapok tőle egy összehajtható kisasztalt névnapomra), és úgy tűnik, arra is van megoldás, hogy kerülhetnének vissza a körforgásba, miután néhányszor kiraktam őket és/vagy annyira nem tetszenek (az 1000 darabos eboy-Berlin például nem megy sehová, azt bármennyiszer szívesen újrakezdem): kettőt már fel is töltöttem egy Puzzle-csere facebook csoportba, egy pedig ment Vintedre is. Nagyon reménykedek, hogy valaki lecsap rá, mert már kinéztem párat, amit megvehetnék... meglepően jó a kínálat, bár az ár néha csak egy kicsit kevesebb az újhoz képest. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése