2024. január 12., péntek

Érzelmi hullámvasút

 

Priscilla Du Preez, Unsplash

Mióta csak Dolly írt róla, hogy megnézte a Gyűrűk Urát moziban, reménykedtem benne, hogy egyszer Pesten is vetítik majd - tegnap megtaláltam, hogy februárban a Corvinban lesz a trilógia mindhárom része, ráadásul feliratosan (A Gyűrű szövetsége az a film, amit valószínűleg a legtöbbször néztem végig, ráadásul még VHS-en, angolul és felirattal, egy ponton kívülről tudtam a párbeszédek ~90%-át)... csak hogy szinte azonnal kiderüljön, hogy elfogyott rá az összes jegy.

Szomorú, de azért mostanában legalább a normál moziműsor összeszedte magát egy kicsit, nem is tudom, mikor volt ilyen, hogy egynél több aktuális filmet is meg akartam nézni, de ma este a Next Goal Wins-re megyünk, holnap pedig végre a Past Lives-ra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése