2024. január 8., hétfő

Older, plainer, saner


Annyira cuki extra dolgokat (kártyát, üzenetet és matricákat) kaptam a határidőnaplóm mellé, hogy valahogy hasznosítani akartam őket, így a fenti oldalba lettek beépítve- és így legalább tegnap meg tudtam várni B.-t a szülinapi reggelimmel (egy egész korrekt majdnem-eggs-benedict sk. zsömlével) és a tortával. Az ajándékom egyébként nagyon felnőtt módon egy konyhai mixer volt, amit szombaton a közös tortasütéssel és a zsömletészta-bedagasztással is leteszteltünk, mindkét szempontból szuper, és így remélhetőleg a saját péksüti-készítés hosszabb távon is fenntartható lesz (akármennyire is zennek tűnne kézzel gyúrni a tésztákat, legtöbbször nem tudom rávenni magam, és a nagyon vizes tésztájú dán zsömlét pl. nem is lehet, a kézi mixer dagasztókarja pedig nem nagyon bírt el velük). 

Délután elképesztően nehéz volt elindulni itthonról az esős szürkeségben, és a Várban egy rövid séta alatt is majdnem megfagytunk, de megérte, már jó régóta meg akartam nézni a Technocool-t, úgyhogy turistáskodtunk egy kicsit Bp-n, és aztán már sötétben sétáltunk le és át a kettes villamoshoz (teljesen visszajött az ünnepi hangulatom a sok fénytől meg az itt-ott meghagyott karácsonyfáktól, még akkor is, ha tudtam, hogy másnap már kezdődik egy teljes, ötnapos munkahét, ami valószínűleg fájdalmas lesz).

Ma pedig koránkelés és munka, de azért kicsit javít a helyzeten, hogy még van egy fél tortám... és a keresztlányomnak ma van a szülinapja, úgyhogy tegnap ők hívtak fel minket, ma mi fogjuk őket (és elég régóta nem kellett játékok közt nézelődnöm, úgyhogy teljesen le vagyok maradva, de zseniális dolgok vannak, bár a keresztlányomnál valószínűleg a működő porszívónak lenne a legnagyobb sikere, egyelőre megszállottan takarít).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése