2024. január 30., kedd

the power of to-do lists

 

Heat waves, Das Puzzle Kollektiv

Múlt héten felgyűlt egy kupac olyan feladat, amiről éreztem ugyan, hogy lassan közeledik a határidejük, de annyira azért nem, hogy ténylegesen el is akarjam intézni őket (ügyfélkapus jelszóváltoztatás, orvosi időpont, meg hasonlóan inspiráló dolgok), úgyhogy a hétfő reggelt azzal indítottam, hogy fogtam egy A/4-es papírt, írtam egy nagyon részletes listát, még munka vagy bármi más előtt le is tudtam az összeset... és utána egész délelőtt szuperhősnek éreztem magam (ami aztán gyorsan elmúlt, amikor a meeting előtt 5 perccel tört rommá az a kód, amit amúgy meg akartam mutatni, és utána megkaptam a fura és komfortzónán kívüli feladatot a hétre... nem lehet minden tökéletes).

Kis kihagyás után megint sikerült beleszeretni egy puzzle-be (lásd fent), sajnos egy német webshopból,  drága + majdnem egy hónap, amíg ideér, de hosszas mérlegelés után úgy döntöttem, hogy így is megéri, úgyhogy ma még ezt is megrendeltem (még a teljesen német nyelvű felület és a fura fizetési lehetőségek se tudtak megállítani). Azért ha eljutok újra Németországba, jó lenne találni egy boltot, ahol vannak még ilyen márkájúak (amúgy is ezer éve tervezgetem, hogy a második tetoválásomat Berlinben csináltatom meg, bár személyes sértésnek vettem, hogy a tiny tattoo, amit kinéztem, felkerült valaki más karjára).

B. teljesen rápörgött a takarításra, ami a nyilvánvaló előnyök mellett összeakadásokkal is jár (vannak dolgok, amiket teljesen robotpilótán csinálok, pl. hogy hova teszem a mosogatószivacsot, ezért akkor se könnyű változtatni rajta, ha többször szól). Arra viszont büszke vagyok, hogy a kritikára korábban vagy teljes összeomlással, vagy ellentámadással reagáltam volna, és bár a rossz érzés most is ott lebegett a háttérben, tudtam többé-kevésbé felnőtt üzemmódban nyugtázni azt, hogy ezt másképp kellene csinálni, anélkül, hogy mélyebbre menne (bár azt azért tegyük hozzá, hogy amikor egész délelőtt nem írt viberen, azért az első, egyáltalán nem logikus reakcióm az volt, hogy biztos ki van rám akadva, szóval... vannak még pontok, amikben fejlődhetnék).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése