2024. február 1., csütörtök

Kerek számok


 A tegnapi volt az a nap, amikor

- végigcsináltam életem első 30 napos jógakihívását (jól időzítettem, mert elvileg nem lesz több ilyen Yoga with Adriene-féle)
- DuoLingón pedig kigyűlt az 500 napos sorozat (mondjuk ezt megszakítottam párszor, de akkor is, 500 napja szinte minden nap tanultam németet vagy hollandot!)
- a zsúfolt-kapkodós munkanap közepére volt beékelve egy családi találkozó (nagynéném+férje jött fel Bp-re, akiket én több, mint egy éve nem láttam, tesóm pedig... kb. 5-10 éve?), ami meglepően meh volt, bár részben én tehettem róla, mert nem bírtam nem ránézni az e-mailjeimre, és onnantól már a munkatársaim megjegyzésein pörögtem, és nem tudtam túlságosan koncentrálni

Ma pedig munkahelyi éves célkitűzéseket kellene kitalálnom, de őszintén semmi ihletem hozzá, még saját magamnak, nem hivatalosan is képtelen vagyok évet tervezni  (a blog oldalsávjában is ott ragadt a 2023-as lista). Ezzel együtt a január sok szempontból tudatosabb és hatékonyabb volt, mint már régen, és februárra is vannak ötleteim (hétvégén írok is róla, ha minden jól megy), de ennél tovább egyelőre valamiért nem kényelmes nézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése