2024. február 4., vasárnap

Január/február

 


Január

Tény, hogy hosszú volt, de annyira nem bántam, mert nagyjából hétről hétre sikerült haladnom a fontos célkitűzések felé- az egyik a 30 napos jógakihívás volt, amit végig is csináltam, a másik pedig a heti 1 közösségi iroda, amit az elmúlt 3 hétben sikerült összehozni. Ezen kívül egy kis változás (konyhai mixer a kenyérsütéshez) óriási lakásmegújítási hullámot indított, a végtelen kereségélés után megtalált egyetlen olyan mosogatógép, ami elfér a konyhapulton, teljesen átalakította azt, ahogy a konyhát használjuk; letisztultabb lett a fürdőszoba, nappali és kamra, és B. megszállottan súrol különböző felületeket, aminek mostanra nagyon látványos az eredménye.

Az első két hét kicsit bezárkózósabb volt, de összességében a szabadidős programok is fellendültek a decemberhez képest, kétszer is voltam moziban (<3 Next Goal Wins, a Past Lives nem annyira, pedig arra sokkal régebb óta készültem), kétszer voltunk bulizni, és egy kiállításon is; és volt összesen négy családi szülinap. Teljesen váratlanul elkezdtem egy 100 napos art journal-kihívást, ami most 17-nél jár, és emiatt valahogy visszaálltam a linómetszésre is, amit egyébként már kb. egy éve hanyagoltam, de most nagyon élvezem. 

Sorozatok szempontjából kicsit szenvedtünk, de Netflixen elsodródtunk a Devil's Plan-ig, ami meglepően szórakoztató, és a kedvencem, azt hiszem, a Deadloch volt (elég nehezen indult be, adni kell neki ~3-4 részt, és elviselni az egyik főszereplőt, de utána... <3). Az ottani kedvenc karakterem (Abby-Nina Oyama) miatt elkezdtük az ausztrál Taskmastert is, ami egész jó, bár annyira azért nem, mint az új-zélandi legendás második évad (ami végre fent van youtube-on!)
Zenében Dekker az új felfedezettem, a kedvenc dalom tőle kint is van az oldalsávban, most valamiért ez a nyugis-dallamos indie passzol a legjobban a hangulatomhoz (bár azért hallgattam egy csomó Foo Fighters-t is). 

A munka kicsit nyűgös-hullámzó, de azért jobb, mint volt, talán a céget érintő komolyabb események is jó irányba mozdultak el, és emiatt csapatszinten is kevesebb a stressz (és azt hiszem, augusztus óta ez volt az első olyan hónap, hogy nem voltam se beteg-, se normális szabadságon, szóval a január ilyen szempontból is végtelennek tűnt).

Tervek februárra:

- rendezni az életmóddal kapcsolatos területeket, amik szétcsúsztak: rendszeres (intenzív) sport (...konditerem?), sokkal kevesebb snack és egészségesebb ebédek-vacsorák, több zöldséggel
- fenntartani a jó dolgokat januárról (közösségi iroda heti 1*, átlag napi 5000 lépés, rendszeres jóga), és kicsit jobban odafigyelni a még decemberben kezdett hétköznapi ebédfőzési rutinra és egy nagybevásárlásra
- rendet tartani itthon, kis lépésekben haladni a lakásszépítéssel (új ágynemű, poszterek, több növény a nappaliba)
- beiratkozni egy autósiskolába
- eljutni (legalább) egy koncertre
- fodrász, és egy középhosszú, max. vállig érő hullámos frizura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése