2024. február 20., kedd

Don't want to stay inside (for good)

 

Lesly Juarez, Unsplash

Még mindig állandóan köhögök (annyi az előrelépés, hogy én már tudtam aludni tőle, csak szegény B. nem nagyon), de tegnap óta újra van hangom, és ma már dolgozok is (főleg mert tartok tőle, hogy nagyon ki lennének akadva, ha több, mint egy hétre eltűnnék, de igazából már hiányzik is, hogy valami összetartsa a szétfolyó napokat).

Kis sikerélmények: London-puzzle befejezve, találtam egy nagyon szerethető hangoskönyvet (kicsit amúgy szintén puzzle-szerű élmény volt, ahogy a látszólag random bedobált történet-töredékek összekapcsolódtak a fő szállal), és egy új kedvenc online játékot (mióta a csapatépítős kvízben belefutottam ebbe a "csoportosíts 4*4 szót 4 kategóriába"-feladattípusba, azóta szerettem volna kipróbálni). Ami pedig a legjobb, hogy most időben észrevettem, hogy még egyszer lesz a Corvinban a Gyűrűk Ura-trilógia, szóval tudtam rá jegyet szerezni (csak hogy extra legyen az időutazás, azzal a tesómmal nézem meg, akivel ez volt az egyik Nagy Közös Dolgunk, aztán jött rengeteg fájdalmas esmény, egy évekre megszakadt kapcsolat, és mostanában próbálkozás az újraépítésre). 

4 megjegyzés:

  1. uu köszi ezt a játékajánlást! Azóta minden nap megcsináltam. Az első két nap nehéz volt de tegnap és ma sikerült. Egyelőre nem tudom hogy jobban ráéreztem-e vagy csak könnyebb napok voltak, de először túl nehéznek találtam. Biztos játszom még vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ügyes vagy :) Nekem kettő is sikerült, amikor elkezdtem, és azóta nagyon küzdök vele (pedig azt hittem, jó az angol szókincsem, de van egy csomó olyan szó, amit nem ismerek abban az értelemben, ahogy a megoldáshoz kéne)

      Törlés
    2. Igen, én is így vagyok ezzel... Például a maiból egy sort sem tudtam. De nem baj, így is jó... Már két szójátékos barátomat is beszerveztem, nekik is tetszik :) Az egyikük megnézi az összes szó jelentését, úgy játszik. Én csak akkor nézem meg ha abszolút ismeretlen a szó, de sokszor úgy sem sikerül.

      Azt is megtudtam, hogy van ilyesmi játék panel show-ban, Only Connect a neve, és ott még nehezebbek a kategóriák. Ismerted ezt a műsort? És volt benne egy kis magyar jelenlét:
      https://www.sorozatjunkie.hu/2024/02/15/magyar-jelenlet-only-connect-2/

      Törlés
    3. Örülök, hogy terjed :) Néha én is megnézem a jelentéseket (csak ha teljesen kifogyok az ötletekből), meg ami mostanában működik, hogy ha viszonylag biztos vagyok egy kategóriában, de nincs meg az összes eleme, akkor a kimaradó szavakat hozzápróbálgatom (pl. tegnap a "heels"-ből három stabilan megvolt, de a "cuban heels"-ről sose hallottam még, google nélkül biztos nem állt volna össze)

      Hallottam már az Only Connect-ről, de csak közvetve (a műsorvezetőt, Victoria Coren-Mitchell-t nagyon szerettem vendégként más panel show-kban), pont a magyar jelenlét miatt néztem bele én is :)

      Törlés