2024. február 9., péntek

Predicting the past

 


Ez nem kimondottan egy jó hét, bár viszonylag hatékony:
- végre túlestem a "csak a biztonság kedvéért"-ellenőrző ultrahangon, és minden oké (és végre lett egy viszonylag konkrét ajánlásom róla, milyen időközönként menjek szűrővizsgálatra)
- kicsit több, mint fél év kihagyás után eljutottam fodrászhoz, és tetszik a végeredmény (ez volt a referenciakép), bár érdekes lesz, hogy itthoni szárítással is tud-e ennyire hullámos lenni a hajam (kénytelen leszek megbarátkozni a diffúzorral)
- megjött a puzzle-asztal, ahová át tudom csoportosítani a többi kreatív tevékenységet is, és az első, használtan a Vinted-ről vett puzzle (sajnos hétvégén itt lesznek B. szülei, úgyhogy az egészet süllyeszthettem is el, hogy legyen elég hely a nappaliban, de majd vasárnap folyt.köv)
- amennyire hullámzóak és kaotikusak a napok, annyira jól sikerül lépést tartanom az art journal-kihívással, és még a hétvégén megnézett fotókiállításon begyűjtött matricát is fel tudtam használni, ez az oldal most a kedvencem

2 megjegyzés:

  1. Alapvetően hullámos a hajad? Nekem is ilyen lenne az ideálom, de szögegyenes vékonyszálú hajam van, szóval tartós hullámosítás nélkül egyelőre esélytelennek tippelem, de hátha tévedek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém mondjuk szögegyenes sose volt, de amíg nem próbáltam a curly girl-módszereket (szárazon nem fésülni, törölközővel nem átdörzsölni, levegőn szárítás, hajhab), addig hullámos sem, körkefével viszonylag egyenesre szárítottam, csak a vége kunkorodott egy kicsit... úgyhogy talán érdemes kísérletezned vele, hátha :)

      Törlés