2024. február 3., szombat

Checking it twice

NEOM, Unsplash

December eleje óta tervezem, de ma végre eljutottam korizni a Városligetbe, és ezzel párhuzamosan megjött az ihletem a 2024-es listaíráshoz (le is cseréltem az oldalsávban, egyelőre a 24-ből 15 pontra van ötletem, de ami még jobb, hogy ebből hármat már ki is pipálhatok). Szerettem volna inkább random apróságokat összeszedni rá, a nagy kivétel az a jogsi (de akármennyire is tartok tőle, és akármennyire is nem használnék autót a hétköznapokban, azért itt van már az ideje, megígértem B.-nek, és már ajánlottak is egy autósiskolát, tényleg csak annyi van hátra, hogy beiratkozzak az elméleti tanfolyamra), meg talán a Hozier-koncert, de egyelőre nem tűnik megvalósíthatatlannak, fellép majd Barcelonában és Glasgow-ban is, és mindkettőre lehet még jegyet kapni. Vannak rajta tavalyról teljesítetlen pontok is, mint pl. a SUP (szomorú, hogy Portugáliában, a csapatépítőn be volt tervezve, de aztán az özönvízszerű eső elmosta, mint ahogy a kinti programok többségét), a nyelvtanfolyamot oda se merem írni, bár ha a jogsin túl vagyok, hátha rá tudom majd venni magam...

2 megjegyzés:

  1. Úúú nagyon jó pontok és ötletek!! Olyan inspiráló! Nekem is ki kellene gondolnom ilyesmiket.
    A 14. pontot úgy olvastam hogy "Minden hónapban 1 kiáltás" 😀 Arra gondoltam, hogy ez ilyen terápiás jellegű dolog hogy pár másodpercig torka szakadtából üvölt az ember hogy kiadja magából a stresszt - és egész jó ötletnek is tartottam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) egyébként simán lenne értelme így is (régebben, amíg még voltak Linkin-tribute koncertek, a kedvenc stresszlevezető módszerem volt végigordítani velük a dalokat)

      Törlés