2024. január 22., hétfő

de ha már itt vagyok,


Múlt héten elég nagy lendületet kapott a "mozduljunk ki itthonról"-projekt, végre-végre visszamentem a közösségi irodába (kedden, mert elvileg ez az egyetlen nap, amikor nincs nagy-közös-tesztelés-és-káosz, de persze aznap délben derült ki, hogy a héten a szokásos szerda helyett egy nappal előrébb hozzuk... namindegy, még így se volt vészes) és ez utána annyira feldobott, hogy csütörtök délelőtt csöpögő esőben is átmentem a Trafikba pár órára (a környéken egyelőre ez a kedvenc munkára is használható kávézóm). A péntek egy stresszes-szorongós katasztrófa volt, de összességében még így is 4-1 arányban győztek a lelkesebb és hatékonyabb munkanapok (és, ezekkel párhuzamosan a Yoga with Adriene még mindig tart, el se nagyon akarom hinni, hogy már csak 10 nap, és végigcsináltam :)

A hétvége nagy eseménye pedig, hogy B. eljött velem Tesco Discóra (bár mindketten megszenvedtünk azzal, hogy csak éjfél körül kezdődött a buli, de legalább sétatávolságra van itthonról a Turbina, így kicsit kevésbé vészes oda-, és főleg hazajutni hajnalban), sőt, kifejezetten tetszett neki, ami kisebbfajta csoda (ő állítja, hogy huszonévesen már megvolt a koncertre-bulikra járkálós időszaka, és kinőtt belőle, én állítom, hogy sose fogom kinőni, ezért aztán legtöbbször nélküle megyek és nem nyaggatom, néha, ha jól jön ki a lépés, azért meggyőzhető). 
Így, hogy három után feküdtünk, a vasárnapi energiaszintünk elég alacsony volt, de összességében hatékony volt a hétvége, elég sok olyan projektet elindítottunk, aminek hosszabb távon jó hatása lesz a lakásra (csak tartanánk már ott...) Teljesen hirtelen felindulásból, csak mert felbukkant a facebook-csoportban, elindítottam én is egy 100 napos art journal-kihívást, legalább használnom végre a zöld füzetet, bár lehet, hogy ha az betelik, akkor el is engedem a dolgot, még meglátom. 
 

4 megjegyzés:

  1. Hehe, de jó ez a kollázs! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Az Éva Otthon közös kedvenc B.-vel, és a szombati TescoDiscón hallottuk, szóval mindenképp fel akartam használni a dalszöveget, a többi meg jött magától :)

      Törlés
  2. Tényleg szuper ez a kollázs! És nagyon nagy grauta, hogy ilyen ügyesen csinálod a jógát, én már vagy 3x is belekezdtem, de sose bírtam a közepéig se. Úgyhogy végtelenül felnézek mindenkire, akiben van elég kitartás ehhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem is ez az első, hogy ilyen sokáig kitartok, és őszintén nem tudom, mi a különbség mondjuk tavalyhoz képest, amikor ~7 nap után abba is hagytam (a közepén mondjuk volt egy mélypont, de mostanra talán már hiányozna is, ha nem csinálnám)

      Törlés