2024. január 15., hétfő

Repurpose


Ahogy a fenti képen is látszik, nem szabad a kezembe polaroid fényképezőt adni, mert alkalmanként minimum egyszer összehozok valami fentihez hasonló absztrakt remekművet - most legalább tudom, hogy mihez kezdjek velük.

A hétvége egész jó volt, a filmek közül meglepő módon a Next Goal tetszett jobban (rég nevettem már hangosan moziban, plusz jó volt ennyi Our Flag-szereplőt látni benne), a Past Lives-ra valamiért nem tudtam ráhangolódni, hiába értettem, mit szeretne mondani, de nagyrészt nem éreztem át.
Tegnap pedig főleg azon dolgoztam, hogy tudnám rendesen lezárni ezt a hetet és továbblépni, plusz nem annyira szétcsúszni a hétköznapokban, mint mostanában túl sokszor sikerült. Az valószínűleg nem fog változni, hogy mennyire stresszes a munka, úgyhogy kénytelen leszek én változtatni a hozzáállásomon meg a fegyelmezettségemen, ha azt akarom, hogy ne csak a túlélésre menjen a napok nagy része...

Arra viszont büszke vagyok, hogy a Yoga With Adriene első 13 napja így is megszakítás nélkül megvolt, még a legnyűgösebb délutánjaimon és estéimen is rá tudtam venni magam legalább arra, hogy belekezdjek. Az a baj, hogy még mindig nem tudtam bekategorizálni, hogy ez a napi 20 percnyi, nagyon változó intenzitású jóga sportnak számít-e vagy sem, ezért a "rendes" mozgással viszont eléggé leálltam, és érzem is, hogy nem tesz jót. (Nagyon fura, hogy mennyire képtelen vagyok átvésni a gyerekkor óta hurcolt "nem vagyok sportos"-t mint tulajdonságot az énképemben, pedig már bőven eljutottam arra a szintre, hogy ha csak egy hétig nem csinálok valami intenzívet, akkor fizikailag és fejben is rossz nélküle, és mégse akarom elhinni magamról, hogy tényleg a mindennapok része a mozgás, és ez egy olyan terület, ami fontos nekem).

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó mondatodat annyira átérzem! Nekem évekig tartott átírni azt a berögződést az agyamban, hogy nem vagyok sportos (pedig jobban belegondolva ez csak az egyetemi éveimre volt igaz, előtte kiskamasz koromtól kezdve jártam edzésre). Szóval hajrá, mondd ki, írd le minél többször, hátha akkor könnyebben elhiszed! :))
    Szerintem érdemes különszedni az intenzív és nem intenzív mozgást, akkor nem sunnyogja el az ember egyiket sem azzal, hogy "ezen a héten már mozogtam". Legalábbis nálam beválni látszik ez a stratégia. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálgatom ezt a külön kezelést, de meglepően nehéz meggyőzni magam róla... mondjuk most úgyis az a fő prioritás, hogy befejezzem a 30 napos jógát, de utána olyan jó lenne mindkettőt megtartani.

      Törlés