2024. május 22., szerda

Tidbits

 

Joshua Humpfer, Unsplash

Éppen teljes káosz a munka- nagyon sok a mozgó rész, végtelenek a Slack-threadek, és tegnap legalább háromszor csináltam újra az egyik funkciót, ahogy lépésről lépésre változtak az elvárások, úgyhogy azt hiszem, most hátralépek egy kicsit, és hagyom, hogy letisztuljanak a dolgok, mert már zúg a fejem.

Végignézve az oldalra összegyűjtott idei célojaimat, azt hiszem, a "Kipróbálni 10 olyan ország konyháját, amit eddig nem kóstoltam" időközben szép csendben "kipróbálni minél több közel-keleti éttermet"-re módosult, még márciusban zseniális volt a Byblos, és bár a Dobrumba nem vette át az első helyet, azért egy nagyon erős második - a héten pedig kipróbáljuk a Golit is (és közben annyiszor rendelem meg a za'atar-os/mentás/csicseriborsós Cézár-salátát a GreenHabitből, amennyiszer csak engedi a Wolt).

A nyaralással kapcsolatos lelkesedésem is elég hullámzó, néha elképesztően várom (már csak 8 munkanap!), néha aggódok, hogy mennyire fogunk működni egy kupacban, mennyire fog majd alkalmazkodásból állni az egész, de ahogy az előzetes készülődés kinéz, valószínűleg senkinek nem lesz probléma, ha külön (is) szervezünk programokat. A jövő heti KRESZ-vizsgáról meg próbálok nem teljesen elfeledkezni, bár mióta megnéztem egy sokadik videót is a villamosok elsőbbségével kapcsolatban, mindegyik teszten átmentem (mostanra már több, mint 100-at töltöttem ki, ennyi csak elég lesz...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése