2021. április 7., szerda

Breathe out


Oké, negatív. Úgy tűnik, megúsztuk.
... mikor kapok már oltást?

Egészségtelenül sok időt töltök azzal, hogy arról álmodozok, mit fogok csinálni, miután vége ennek az őrületnek (koncertek és fesztiválok és még több koncert és külföld), szóval annyira megértem Lujza terveit- viszont egyébként mostanában szinte mindig és mindenre tudok úgy reagálni, mint az első kommentelője teszi, kiakadva és mások viselkedése miatt dühösen... most ez egy ígéret magamnak, hogy visszaveszek belőle, és próbálok az együttérzésre koncentrálni, nem arra, hogy ki miben felelőtlen már megint, mert nagyon könnyű belecsúszni ebbe a spirálba.
(Lehet rá fogadásokat kötni, hogy mennyi ideig bírok ki egy beszélgetést B. anyukájával...)

3 megjegyzés:

  1. Lehet teljesen haszontalan megjegyzés, de én mostanában tök sokat hallom, hogy az Astra oltással szemben olyan bizalmatlanok az emberek, hogy úgy kell összefogdosni azokat akik bevállalják, sokszor nagyon fiatalokat is. Tesómat pl. (23 éves) úgy oltották be, hogy felhívta egy ismerőse, hogy a háziorvos szülőjének van még 5 perce leadni egy száz fős listát, hogy kiket oltana vele, de a saját praxisából egyszerűen nem talál már embert rá, kell-e, a tesóm meg tökre örült. Szóval nem tudom, te mennyire vagy bizalmatlan, én pont ma gondolkodtam rajta, hogy ha mielőbb oltást szeretnék, tuti írnék a dokimnak (ezt sem tudom, nálatok hogy van, telefonon tudom, hogy lehetetlen elérni, nálunk van ilyen online rendszer amiben receptet lehet igényelni meg írni neki), hogy csak tudjon róla, hogy én bevállalom azt a fajtát is, ha nem talál rá embert, talán még örülne is neki. Más kérdés, hogy én pont annyira vagyok beszari, hogy a fogamzásgátló miatt amúgy is megnövekedett trombóziskockázatommal nem akarok direktben Astrára jelentkezni. Majd ha rám kerül a sor, és az jut, és az orvosom azt mondja, hogy nem gáz a kettő együtt, akkor elfogadom.

    Egyébként tényleg annyira nehéz ez, mindenki feszült, és sokkal nehezebb megérteni egymást. Biztos van, akinek az is felelőtlenség, ahogy én állok hozzá, a munkatársaim viszont például hónapokig értetlenkedtek rajtam, hogy az irodában meg minek hordok maszkot (azóta szerencsére már csak egy ember lehet bent egyszerre).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam a blogomon a kommentben is, hogy picit tudatosan írok ilyen "kényesebb" témákról, mert szerintem annyira sokféle gondolkodás van, és mivel először élünk meg így együtt egy ilyen helyzetet, tökre nincs rutinunk "helyesen" cselekedni. Szeretnék teret engedni annak, hogy mindenki elmondhassa a véleményét, azt is ha szerinte valami belefér, vagy ha valami nem fér bele. Én is szoktam kiakadni ám, pl. legutóbb mikor valaki maszk nélkül jött oda hozzám. Frusztráltak és fáradtak vagyunk mind, és szerintem sokat segít, ha erről tudunk beszélni:) úgyhogy köszönöm, hogy ezt itt is megoszthattam.
      És örülök, hogy negatív lett a teszt! Ja, én is azt tudom mondani, hogy háziorvos, vagy a kórházakban is oltanak, én ott vagyok most elvileg egy listán.

      Törlés
    2. Köszi az infókat, amikor legutóbb beszéltem a háziorvosommal, még nagyon nem látott előre, mindig csak az adott héten érkező oltásokhoz kapott egy név-listát, de lassan esedékes lenne egy új hívás... csak egyelőre annyira el vannak havazva, hogy fel se veszik a telefont.

      És igen, mindenki nyűgösebb már, és teljesen érthető, én is azért próbálok meta lenni kicsit meg írni róla, hogy ne feltétlenül egy "helyes-helytelen" fekete-fehér tengelyen jelenjenek meg az álláspontok (és olyan témákból próbálok kimaradni, ahol tudom, hogy ugranék és indulatosabb lennék).

      Törlés